Heb nieteens dus een eigen paard, mijn verzorgpaard en het paard van een vriendin zijn de sjaak voor mijn verzamelwoede.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minetje schreef:Sabahartje schreef:Minetje jij ook zo'n slechte ervaring met horsegloss. Dacht dat ik de enige was
Helaas wel ja! Vond de kleren heel leuk, samen met een paar anderen een grote bestelling geplaatst van meerdere kleuren en maten om te passen en retouren zou geen probleem zijn. Vervolgens waren de helft van de shirtjes echt slechte chinese kwaliteit, 2 verschillende mouwen er aan, stof zo dun dat je er doorheen kon kijken en 2 verschillende maatlabels in 1 shirt.
Onwijs lang op antwoord moeten wachten over het retouren, vervolgens voor bijzonder persoon uitgemaakt worden omdat je fouten ziet in de shirts en daarna 3x het pakket heen en weer lopen versturen omdat zij hem gewoon terugstuurde. Uiteindelijk dus met juridische stappen ons geld terug gekregen maar echt nooit weer!
anoukwendy schreef:Tjaa dat is ook maar net hoe je het ziet, hierboven zei iemand dat ze 40 dekjes had? Is dat voor een paard?
Ik heb 4 paarden, neemt niet weg dat het veel dekjes zijn maar waar werk ik anders voor? Dit is mijn hobby, ik geef verder nooit geld aan iets anders uit en zolang ik nog een paar honderd euro per maand kan sparen zie ik het probleem niet..
Marjoleine89 schreef:Nymeria schreef:Wauw, mooie collectie zeg! Die dralons ook, geweldig!
Kan ik het nou goed gezien hebben dat er ook een Ice Blue Pearl bestaat? Volgens mij zag ik dat bij iemand op Insta. Iemand hier toevallig in het bezit er van?
Ja maar niet aan te komen, ben er al tijdje naar op zoek