PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:21

Ik draai wel door met dekjes ... maarhe, er komen zoveel mooie kleurtjes steeds uit. Kan er niks aan doen. _O-

Heb nieteens dus een eigen paard, mijn verzorgpaard en het paard van een vriendin zijn de sjaak voor mijn verzamelwoede. :o

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:28

Anoukwendy, al ging je laatste euro er naar toe, dat blijft jouw keuze ;) ik vind het wel vooral knap want soms heb ik centjes over om er nog 1 aan te schaffen maar dan twijfel ik zo lang... lijkt die kleur niet veel op die? Of past die kleur wel op mijn paard? (Lastige kleur paard moet ik toegeven :o ) Past die kleur wel bij mijn outfits? Of is die kleur/bies niet binnen 2 seconde goor? En dan geef ik het vaak op := haha! Wel beter voor mijn portemonnee!

Vanilla vind ik prachtig maar die zou bij mij na 1x gebruik in de was moeten en dat wil ik niet. Blueberry heb ik nog op mijn wensenlijstje staan. En zoals de Ice Coffee ofzo :? Vind ik echt prachtig <3 maar dat staat voor geen meter op mijn paard...

Ook alle dekjes met goud laat ik links liggen omdat ik zilveren details heb op hoofdstel, zadel, etc. Dus al met al valt het dan wel mee welke ik uiteindelijk écht wil hebben... :o

Die cranberry hierboven is écht prachtig!!! <3
Gelukkig heb ik die wel in mijn collectie-tje :D

Sabahartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:38

minetje schreef:
Sabahartje schreef:
Minetje jij ook zo'n slechte ervaring met horsegloss. Dacht dat ik de enige was

Helaas wel ja! Vond de kleren heel leuk, samen met een paar anderen een grote bestelling geplaatst van meerdere kleuren en maten om te passen en retouren zou geen probleem zijn. Vervolgens waren de helft van de shirtjes echt slechte chinese kwaliteit, 2 verschillende mouwen er aan, stof zo dun dat je er doorheen kon kijken en 2 verschillende maatlabels in 1 shirt.

Onwijs lang op antwoord moeten wachten over het retouren, vervolgens voor bijzonder persoon uitgemaakt worden omdat je fouten ziet in de shirts en daarna 3x het pakket heen en weer lopen versturen omdat zij hem gewoon terugstuurde. Uiteindelijk dus met juridische stappen ons geld terug gekregen maar echt nooit weer!

Dit heb ik dus ook meegemaakt! Uiteindelijk dus ook juridische stappen moeten maken.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:43

Dat is dan weer de mazzel met meerdere paarden, allemaal hebben ze een andere kleur dus ook verschillende dekjes staan leuk.
Maar ik heb er dus bijna nooit kleren bij, heb toch nooit een fotograaf In de buurt maar daarintegen koop ik wel bandages. Heb al zoveel kleren dat als er een keer iemand foto’s maakt ik altijd wel iets heb dat past.

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:45

Oh maar al gaf je je laatste euro eraan uit :D
Jou keuze toch!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:47

Wauw, mooie collectie zeg! Die dralons ook, geweldig!

Kan ik het nou goed gezien hebben dat er ook een Ice Blue Pearl bestaat? Volgens mij zag ik dat bij iemand op Insta. Iemand hier toevallig in het bezit er van?

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:59

Als iemand de renaissance verkoopt, hou ik me zeeeeeeeer aanbevolen! :))

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:00

Nymeria schreef:

Kan ik het nou goed gezien hebben dat er ook een Ice Blue Pearl bestaat? Volgens mij zag ik dat bij iemand op Insta. Iemand hier toevallig in het bezit er van?

Ja maar niet aan te komen, ben er al tijdje naar op zoek :(

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:04

anoukwendy schreef:
Tjaa dat is ook maar net hoe je het ziet, hierboven zei iemand dat ze 40 dekjes had? Is dat voor een paard?
Ik heb 4 paarden, neemt niet weg dat het veel dekjes zijn maar waar werk ik anders voor? Dit is mijn hobby, ik geef verder nooit geld aan iets anders uit en zolang ik nog een paar honderd euro per maand kan sparen zie ik het probleem niet..

Ja ik zei dat ik er +/- 30 heb.
Heb 2 paarden, een vos met blonde manen en een zwarte die vaak bruin is in de zomer :')

Al die dekjes en bandages kosten klauwen met geld maar dat zal vast niet in 2 jaar opgespaard zijn. En dan nog, al ging je geld daar aan op. Als jij daar blij van wordt en je verder red is dat helemaal prima toch! :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:11

Marjoleine89 schreef:
Nymeria schreef:

Ja maar niet aan te komen, ben er al tijdje naar op zoek :(

Is daar een foto van? <3

Marjoleine89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:19

Afbeelding

Ik had hem dus al maar verkocht, echt zo dom

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:24

Oh wauw.. Die zou ik erg graag willen hebben. Jammer dat er niet aan te komen is.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:29

Ohh die is gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:35

Die wil ik oooooook!

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:36

Ooh die is zeker gaaf.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:37

Autumnn schreef:
Romanoff schreef:
Gelukkg heb ik een Vossie! Scheelt weer in de portemonnee :')

Welke kleuren heb jij allemaal voor je vos?

Van PS lichen green, emerald, deep sapphire.
Van LM zwart, peacock, ice blue, blush pink

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:04

Ik had de lichtblauwe met parels maar de logootjes waren gaan eroderen. Hij was niet meer leverbaar dus heb nu ipv die De Maroccan blue

amber510

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:08

Afbeelding

Hier de ice blue *\o/*

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:39

O die iceblue is gaaf zeg!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:00

<3 <3

Gelukkig staat die kleur niet op mijn bonte _O-

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:37

Ik heb die ice blue ook <3 die is idd gaaf :D

Hier vandaag de brown bordeaux gebruikt
Afbeelding

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:05

Purple gold! Nooit gedacht dat ik die zo vaak zou pakken. :)
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:42

Zuur zeg zo'n gedoe met horsegloss. Goed om te weten! Had er een mooie rijbroek nog gezien, maar twijfel over de maat. Dan misschien toch maar verder kijken, of jullie moeten weten hoe ze vallen? Ze hebben ook geen fysieke winkel toch?

Prachtig die uitgebreide collectie, ik durf de inhoud van mn kast ook niet te tellen :o

Oh die iceblue.. :~ misschien moet ik dit topic gewoon ontvolgen.. :x

Mijn Es collectie tot nog toe.. (Het kan dus nog minder dan 2 dekjes :+ ) Ik zoek nog steeds het geschikte dekje bij mn morroccan vest, vind die van es niet mooi met grijze rand. Denk dat het toch de Equito gaat worden, die lijkt er het beste op. Verder twijfel ik tussen de purple gold (maar al een paar andere dekjes in die kleur) en de steelblue. Daarbij vind ik gek genoeg de grijze rand niet storend 8)7 Maar wil dan ook gelijk het vest.. misschien eind mei maar even afwachten, goede besteding van t vakantiegeld nu we niet meer weggaan.. :))
Afbeelding
Afbeelding

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:54

Ik heb 3 ES dekjes :)
Mooie collecties komen er voorbij!! Best wel jaloers maar voor 1 paard heb ik niet zoveel dekjes nodig :')

Vandaag zijn we voor de Golden olive gegaan <3
Afbeelding

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 16:11

Ik dacht echt dat ik de enige was met een slechte ervaring bij horsegloss maar als ik dit zo lees zijn er meer en ook geen kleine dingetjes dus met nog meer juridisch gedoe! Zo zonde om zo met 'klanten' en je bedrijf om te gaan.

Daarom vind ik het ook zo jammer dat de kleuren van de shirts wel mooi zijn en misschien goed te matchen met dekjes, maar de shirts zelf vond ik toen zo'n slechte kwaliteit ook terwijl er dan best een prijskaartje aan hangt.

Maessie, ik heb toen ook een legging gepast en die viel ook klein maar zat wel prima. Heb hem alleen niet gehouden door het gezeik :')

Ik zou graag nog bij de primark en kramer een keer shoppen voor bijpassende kleren, maar dat zal er binnenkort niet in zitten ben ik bang |o