Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ashleytjuhh schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag.
Heb al een paar paginas terug gekeken maar nog niet echt gevonden wat ik zocht.
Je hebt van Lemieux ook een dekje met dat soort gaas wat je af kan spuiten gewoon, nou is mijn vraag hoe de kwaliteit van die dekjes is en of dat afspuiten ook echt kan en hoelang die dan nodig heeft om te drogen.
Ik kwam ook tegen dat Capriootje( als ik het goed onthouden heb) inkoop doet van dit merk en het daardoor goedkoper is? kan iemand mij hier meer over vertellen mag ook per PB
Ashleytjuhh schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag.
Je hebt van Lemieux ook een dekje met dat soort gaas wat je af kan spuiten gewoon, nou is mijn vraag hoe de kwaliteit van die dekjes is en of dat afspuiten ook echt kan en hoelang die dan nodig heeft om te drogen.
Ik kwam ook tegen dat Capriootje( als ik het goed onthouden heb) inkoop doet van dit merk en het daardoor goedkoper is? kan iemand mij hier meer over vertellen mag ook per PB
DatBenIkNou schreef:meiske1577 schreef:
Welke kleur is dit? Dan komt die op mijn lijstje
Caramel! Ben er zelf ook weg van, chique vind ik hem.
meiske1577 schreef:meiske1577 schreef:
Welke kleur is dit? Dan komt die op mijn lijstje
Ik heb de caramel, maar die lijkt veel geler dan de jouwe.... of het moet door het licht op de foto komen....
ik vind mijn caramel ook heel mooi maar nog lastig om er iets passend bij te vinden qua kleding....
__denise schreef:Ashleytjuhh schreef:Ik kom even binnen vallen als het mag.
Afspuiten?
Als je de 3D Mesh bedoelt: zweet neemt die aardig op. Echter bij mij uit de wasmachine is hij drijf en drijf nat en het duurt echt een tijd voordat die droog is. Van afspuiten nog nooit gehoord.
Granoek schreef:Iemand ervaring met deze pad?
Ik zoek een pad die de achterkant wat kan verhogen maar niet de voorkant en ik vroeg me af hoe dik deze was aan de voorkant en of hij ook zonder de voorste inlagen gebruikt kan worden.
Lemieux Prosorb
[ [url=m/FwOx9t.jpg]Afbeelding[/url] ]