Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik zag het direct toen ik de doos open maakte. Dit hadden zij zeker moeten zien. Ik vond de protection prima (deze stond niet op de site) maar dan wil ik wel de protection prijs met die korting die ze toen hadden. Nu heb ik met korting nog meer betaald dan ze normaal kosten. Heb ze dus maar retour gestuurd. Was wel de laatste keer dat ik daar gekocht heb. De service is al jaren om te janken daar. manzano schreef:Ja op hun eigen sticker (EJ?) staat Flexi, dus ze zijn verkeerd gelabeld vermoed ik.
Het is overigens een los elastiek met label eraan. Heel makkelijk te verwisselen... 
Henrike5 schreef:Mag ik inbreken? Ik denk dat mijn vraag met zo veel kennis hier wel op foede plek zit![]()
Mijn pony heeft zichzelf helaas een schiefel getrapt en ben dan nu voor het outdoor seizoen opzoek naar goede beschermers. Ademend maar wel bestand tegen een flinke tik en ze moeten goed blijven zitten in oa water.
Al crossbeschermers gevonden die aan de eisen voldeden en zelfs de juiste kleur (bruin) maar helaas echt te groot. Mevrouw blijkt een shetlander maatje te hebben met haar mooie dunne beentjes. Heeft iemand misschien idee wat aan de eisen voldoet en dus de jusite maat is? Wat ik nu vind in haar maat is meer voor de sier dan functioneel heb ik het idee helaas
mavantos schreef:Op een schiefel mag je absoluut geen stugge/harde peeskap doen, dus vrijwel alle cross beschermers vallen af. Alleen zachte beschermers zijn geschikt zoals bijvoorbeeld de Lemieux mesh brushboots. Die zijn wel verdikt aan de binnenzijde, maar hebben natuurlijk wel minder beschermend effect.
Harde beschermers gaan de schiefel irriteren en heb je zelfs risico dat die groter gaat worden. Dus dat zou ik echt absoluut niet doen.
Muze schreef:xMyrth schreef:Er zijn een paar influencers waarbij je altijd 5% korting krijgt bij Agradi.
Bijvoorbeeld: CHARLOTTEVANSTAL5 zou moeten werken
Via Google kom ik ook uit bij een site Tradeinn, daar zijn ze goedkoper...
Dankjewel.
Tradeinn kwam ik ook tegen, maar vertrouw ik niet helemaal
Wat raden jullie aan als de Lemieux niet passen? Ze zaten bij hem heel raar, boven heel wijd en onder te krap.