- Equestrian Stockholm dekje (Pink Pearl) met PS of Sweden bandages (Pale Pink)
- Ps of Sweden (Pale Taupe)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Als stille volger van dit topic heb ik een vraag. Ik heb de donkerblauwe Anky pad met de glitter erin sinds april. Ik heb het idee dat de pad erg dun geworden is na gebruik. Zijn hier meer mensen die dit ook ervaren? De pads van vroeger bleven veel dikker naar mijn idee?
xJoJo schreef:MISTRAL94 schreef:Als stille volger van dit topic heb ik een vraag. Ik heb de donkerblauwe Anky pad met de glitter erin sinds april. Ik heb het idee dat de pad erg dun geworden is na gebruik. Zijn hier meer mensen die dit ook ervaren? De pads van vroeger bleven veel dikker naar mijn idee?
Ik had dit ook! En nog steeds trouwens.
Ik kocht op indoor Brabant de mintgroene Anky. Binnen n paar keer was er geen vulling meer onder t zadel. Echt noppes. Heb een nieuwe gekregen maar heb dit nu weer. En heb qhp pads al jaren in gebruik waar ik geen lat heb van dit probleem.
Geen Anky pads meer voor mij
Jaime_ schreef:@laaika dit is geen show je eskadron verzameling topic maar een topic over de HUIDIGE seizoencollectie. Jouw post past beter in een “eskadron” of “show je harnacnement en setjes” topic.
Sanne96 schreef:xJoJo schreef:Ik had dit ook! En nog steeds trouwens.
Ik kocht op indoor Brabant de mintgroene Anky. Binnen n paar keer was er geen vulling meer onder t zadel. Echt noppes. Heb een nieuwe gekregen maar heb dit nu weer. En heb qhp pads al jaren in gebruik waar ik geen lat heb van dit probleem.
Geen Anky pads meer voor mij
Hier hetzelfde met de blauw en grijze met glitter, de grijze 2x gebruikt de blauwe al wat vaker
Django_Mette schreef:Bedankt Inxs! Dan ga ik hem maar gewoon bestellen. Paardlief zit tussen een cob en een full in, dus dan is het wel het proberen waardWordt dan de ink blue samen met die spearmint fade. En als ik de fade niks vindt ruil ik hem in voor een big square. Vind het zo'n dekje die of geweldig staat, of de plank volledig mis slaat.
MISTRAL94 schreef:ynskek schreef:Juist wel terug gaan... niet goed is niet goed
Heb je ook gelijk in. Ik zal de bon even opzoeken en dan naar de winkel.
MISTRAL94 schreef:Gelukkig dan ligt het niet aan mij dus![]()
xJoJo ben je de 2e keer niet meer terug gegaan? Hadden ze deze klacht meer gehoord?
Sanne96 heb jij er nog iets mee gedaan? Ik heb hem gekocht bij epplejeck. Al durf ik niet ermee terug te gaan omdat ik vorige week net terug geweest ben met roeckl handschoenen die binnen een paar maanden kapot zijn. Ze zien mij aankomen
xLiez schreef:Ik ben helemaal fan van de nieuwe HH zomercollectie. Voornamelijk de kleur blueberry. Op de foto heb ik een polo aan van de nieuwe collectie (Chester heet hij geloof ik) en dekje Haverhill. Heb ook nog donkerblauwe flextrainers maar die had ik gisteren niet omgedaan.![]()
De juiste kleur is de close up foto! Op de andere foto vertekend het wat door het licht.
[ [url=m/RV56XH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JHRToK.jpg]Afbeelding[/url] ]