Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marocje schreef:Klopt het dat er helemaal geen Ghostjes op Mp te vinden zijn? Of is dat echt geluk hebben en zijn ze ook meteen weer weg?
Kwetal schreef:Marocje schreef:Klopt het dat er helemaal geen Ghostjes op Mp te vinden zijn? Of is dat echt geluk hebben en zijn ze ook meteen weer weg?
Soms staat er wel een, maar ze zijn nog vrij nieuw, niet veel kans dat mensen ze nu al verkopen, denk ik? Je kunt wel kijken of mensen nog een demo zadel weg doen?
Marocje schreef:Oké, ik dacht dat het misschien aan mijn manier van zoeken lag, vandaar. Kn me nl best voorstellen dat iemand toch een andere combinatie oid had gewild, haha. Ik weet nl echt nog niet wat ik wil, behalve dus de roma piccolo. Maar in welke kleur en welke stof?
Ben niet gek op bruin, maar vind zwart zo afsteken op een schimmel. Een bontje zat wel erg lekker, maar suède ook.. En welke combi is uiteindelijk echt mooi en fijn?
xManon_ schreef:Kan het me niet voorstellen eigenlijk, Joyce.. dat dat kan.
Zijn er hier mensen die een vliegen uitrijdeken gebruiken icm een boomloos zadel?
Ik wil er nu eentje waar mijn Cherokee inpast, misschien een western model?
Marocje schreef:Ivm mijn evenwichtsstoornis vind ik stroef fijner. Ik dacht dat Lianne suède had opgeschreven? Maar kan het mis hebben, heb nl ook geheugen problemen, haha.
Maar dus stroef, dus had in eerste instantie nubuck in gedachten, maar die wolzitting zat ook wel als een huis! En dan de rest nubuck bijvoorbeeld?
xManon_ schreef:Kan het me niet voorstellen eigenlijk, Joyce.. dat dat kan.
Zijn er hier mensen die een vliegen uitrijdeken gebruiken icm een boomloos zadel?
Ik wil er nu eentje waar mijn Cherokee inpast, misschien een western model?