pmarena schreef:Nee gewoon maat M , de originele ?
Had ik er een L in moeten doen dan ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nientje78 schreef:hihi...tussendoor dus maar niet meer afstappen als er iemand in de buurt is![]()
Hebben hier trouwens ook nog een ander leuk zadeltje te koop zien staan
Iemand van hier die hem heeft en enige ervaring er al mee heeft?
We vinden hem nml wel mooi![]()
Ga sowieso vragen of ze hem in beilen hebben,kunnen we mss even proefzitten![]()
Zaterdag ook maar eerst die andere 2 uitproberen![]()
de link trouwens; http://link.marktplaats.nl/541521114
anne_bento schreef:Ik heb even wat fotos gemaakt van de London op mijn pony.
Hij lag niet helemaal lekker de vorige keer, heb nu de pommel er los opgelegd en zag meteen dat de M helemaal niet paste! De L erop gelegd en die lag perfect. Ik heb toch een redelijk luxe gebouwde haf maar blijkbaar toch breed
Hij licht nu stukken beter! Ik ga vanmiddag kijken voor een banaansingel, ik vind het zadel zelf nog wat te veel naar voren liggen, hoop dat dat beter wordt met een andere singel.
Ook meteen beugelriemhoesjes halen want die ontbreken nog zoals jullie zien.
Ze is wat te dik, wat ook niet erg meehelpt aan de ligging van het zadel!
Hoe vinden jullie hem liggen verder?
Rijdend weet ik nog niet, pony is nog niet bereden maar kan er wel op zitten, misschien dat ik vanmiddag stiekem wel ga probere een stukje te rijden
Ik ben er wel even op gaan zitten, zoals je ziet een beetje gespannen nog haha.. ergens toch nog bang dat ze ineens in een rodeopaard veranderd hoewel ik dat eigenlijk ook weer niet verwacht. Was nogal onverwachts dus geen rijkleding, zal snel betere fotos maken. Dit is nou niet bepaald de charmantste foto