Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amberr_ schreef:19 pagina's verder .. onderhand al iets gehoord van Bart??
astridjhu schreef:jha dat vraag ik me ook af!
heeft bart al iets gezegt?
diegene die pbt had (milou? ben even naam kwijt) is er al antwoord?
I_Moondance schreef:milou123 schreef:Inderdaad, zelf erop borduren is het goedkoopste, slimste en makkelijkste..
Dan zou ik wel proberen te kijken of de ondergrond doorzichtig kan zijn, zoniet, dan wit!
Maar laten we eerst het antwoord van Bart afwachten! Bart zal hier zelf reageren..Of ik krijg een pb-tje en dan laat ik het ook weten..
Versturen, via de post!
Wel aangetekent, waardoor het wel duurder word, maar je wel de zekerheid hebt dat je hem ontvangt!
Hee Milou, waarschijnlijk staat myn logo nu vast(o wat ben ik toch slimgrapje, wy hadden zoiets van de club) best veel mensen willen logo en sommige zeggen dat het ook al vast staat.. laat bart maar snel reageren
I_Moondance schreef:Amberr_ schreef:19 pagina's verder .. onderhand al iets gehoord van Bart??
Nope maar over 47 berichten hebben we de 500berichten gehaald:D:D
Bieketjuh schreef:Ja! Moest dit er komen, wil ik er zeker ook eentje in een leuk kleurtje![]()
Maar, alleen woon ik in België hoeveel zou dit kosten om dit te verzenden?
Mvg
imd schreef:Kun je ook nog je boktnaam eronder schrijven met watervaste stift.. Ik heb die en die gemeeet, maar hem/haar niet gesporokenGeen tijd voor..
Anoniem schreef:imd schreef:Kun je ook nog je boktnaam eronder schrijven met watervaste stift.. Ik heb die en die gemeeet, maar hem/haar niet gesporokenGeen tijd voor..
?
milou123 schreef:Zouden jullie aub ontopic gaan, dan hoeft bart (als hij het door leest) geen nutteloze berichten te lezen..
Alvast bedankt