Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Venetia schreef:Sence schreef:Ben ik benieuwd hoe een duur Passier zadel er eigenlijk van binnen uitziet!
Bij het opvullen zie je toch redelijk hoe de conditie is, als ik me niet vergis. Dan kun je best zien welke wol er gebruikt is en een deel van de boom bekijken.
Sence schreef:Ben ik benieuwd hoe een duur Passier zadel er eigenlijk van binnen uitziet!
_rosita_ schreef:Arme, arme Toos. De vorige eigenaar heeft jaren met dit zelfde zadel gereden, wat ook nog eens veeeeel te smal en te klein was.....Vond het al niet gek meer dat ze in het begin doodsangsten uit stond voor een zadel, nu helemaal niet meer:(
Wel interessant dit!
Volgens mij heb ik dat zadel ook nog ergens liggen, vind et wel leuk om ook daarmee te gaan klooien en slopen:D
germie schreef:Waren die stoten niet op dat stukje band genaaid en waren de spijkers er niet alleen voor om het band op z'n plaats te houden?
OemmiejO schreef:Wow, ik had niet verwacht dat het zadel er zo uit zou zien van binnen!
hollyhorse schreef:Jeetje wat een topic,
Misschien is het wel een zadel van 340 miljoen jaar oud, ik weet niet hoor maar ik vind dat er echt een beetje overdreven wordt in dit stukje. Misschien hadden ze vroeger nog geen Kunstof bomen en rvs spijkers???
Als je nu op de site kijkt zie je dat er ook zadels op staan met bomen van kunstof, ik weet niet maar hoe wil je deze in hemelsnaam scheef krijgen tijdens de productie.
Gooi ook eens een eeuwen oud kieffer zadel open, ik denk dat je dan nog zeer verrast zult zijn wat je daar allemaal in zult vinden!!!! Niet iedereen heeft zoveel geld om een duur zadel te kopen, ik ken genoeg mensen met een zadel van zadelmarkt en die paarden hebben nergens last van.. paarden kunnen heus wel tegen een stootje. zolang ze geen drukplekken krijgen is er niks aan de hand.