Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:DHL geeft de ontvanger de laatste tijd pas informatie als de levering is ingepland, dus dat kan behoorlijk later zijn dan het inlevermoment.De verzender heeft dan al wel bericht gehad dat DHL 'voor je aan de slag gaat'. Ik dacht zelf dat de ontvanger meteen bericht zou krijgen als ik het pakket had ingeleverd, maar dat is nu al een aantal keer niet gebeurd.
NoTrouble schreef:Mier vandaag in de Golden Brown. Helaas geen foto’s van het rijden alleen van het longeren even voor die tijd![]()
[ [url=m/bUtnkh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flubberboot schreef:Oeh staat mooi Borahlover!! Is een gaaf dekje!!
Oh wat chique No Trouble!
Ik weet niet of het hier al gevraagd is, maar iemand die weet wat voor baselayer leuk zou passen bij ombre plum? Ik heb zelf dus totaal niks bijpassend en zou het wel leuk vinden als ik een mooi setje heb voor het voorjaar!
Nynkex01 schreef:Ik had een ice blue gekocht voor een nette prijs op marktplaats, was er helemaal blij mee! Betaald via rechtstreeks oversteken, elke dag berichtje ja ik ga het vandaag echt opsturen hoor, maar nooit gedaan. Na twee weken krijg ik dus een bericht van marktplaats dat de verkoper die dag er na automatisch uitbetaald zou worden behalve als ik mijn geld terug vroeg. Ik zei dus dat ik mijn geld terug zou halen als ze hem nu niet zou opsturen. Ja zegt ze hij is gisteren naar een DHL punt Gebracht. Nog een dag later, niks ontvangen ook geen DHL mail gehad terwijl ze wel mijn mail adres had, dus geld terug gehaald. Ik zei geef je rekeningnummer maar, dan maak ik het gelijk naar je over als het dekje binnen is. ik dacht misschien is er iets mis gegaan waardoor ik het dekje of de mail nog niet gekregen heb, maar heeft ze hem wel opgestuurd en is ook wat sneu als zij geen geld heeft en ik straks het dekje binnen heb Nee zegt ze, ik verstuur hem niet als ik het geld nog niet heb. Uhm, je had hem toch al verstuurd? dekje is nooit gekomen en staat nu nog steeds op marktplaats. En ik heb mijn geld terug
EarthFocus schreef:anoukwendy schreef:Ik heb koopdrang, iemand nog een leuke monogram waar ie vanaf wil in full dressuur?
Heeft er überhaupt iemand hier nog een kleur die jij niet hebt
Welke kleuren zoek je nog ?
anoukwendy schreef:Oeh komen weer leuke spullen voorbij
Faros mocht vandaag in de corduroy blush, geloof dat iemand erom vroeg?
Was helaas wel donker
[ [url=m/lS5jrE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glifue.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yk2hmK.jpg]Afbeelding[/url] ]
MISTRAL94 schreef:Phrono schreef:[ [url=m/4ltW34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Postnl maakt me blij. Wat een super kleur dit, zo warm.taupe uit een oudere collectie.
Mooikomt deze overeen met de champagne kleur van ES?