Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simbaa schreef:Hypostore gaf mij gister telefonisch aan dat de Champagne eind januari weer bij hen zou komen? Ik heb hem in ieder geval maar snel besteld
Verder heb ik de Olive, maar ik denk hooguit 5x gebruikt. Bij een ongelukje bleef mijn paard haken en brak het laatste singellusje. Dat moet ik nog steeds vast laten stikken, maar te lui voor en hij ligt dus in de kast.
Mocht iemand hem graag willen hebben, pb me maar! Ruilen kan ookWil sowieso overstappen naar de Loires en alleen de echte nude tinten in Suede houden.
MarloesHJ schreef:Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.
Nickeltje schreef:MarloesHJ schreef:Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.
Waar heb je die besteld? Ik heb kennelijk een gevoel ontwikkeld om nu voor de tweede keer een kleur uit te kiezen die niet of lastig te vinden is...
Nickeltje schreef:MarloesHJ schreef:Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.
Waar heb je die besteld? Ik heb kennelijk een gevoel ontwikkeld om nu voor de tweede keer een kleur uit te kiezen die niet of lastig te vinden is...
MarloesHJ schreef:Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.
bliksemflits schreef:Ik moet er ergens ook wel om lachen, maar vind het eigenlijk best erg dat je dus dingen voor je partner moet verbergen als ik eerlijk ben
(Mijn vriend zal het echt een worst wezen wat ik met mijn eigen geld doe zolang onze gezamenlijke dingen gewoon netjes betaald worden)