Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luna02

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:16

Onze mini collectie tot nu toe, met de terracotta en mustard onderweg. Oornetje bij de Olive is van ES, maar die past er best mooi bij vind ik :)
Afbeelding

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:37

Simbaa schreef:
Hypostore gaf mij gister telefonisch aan dat de Champagne eind januari weer bij hen zou komen? Ik heb hem in ieder geval maar snel besteld :D

Verder heb ik de Olive, maar ik denk hooguit 5x gebruikt. Bij een ongelukje bleef mijn paard haken en brak het laatste singellusje. Dat moet ik nog steeds vast laten stikken, maar te lui voor en hij ligt dus in de kast.

Mocht iemand hem graag willen hebben, pb me maar! Ruilen kan ook ;) Wil sowieso overstappen naar de Loires en alleen de echte nude tinten in Suede houden.

Is de olive dressuur L?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:46

Goldie schreef:
Oooh champagne eruit, nu word ik nerveus.

Ik heb jullie hulp nodig!
Champagne of Mink := :x
[ [url=m/r6rPrW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G9cWRe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Afbeelding
Dit is champagne op net een tint donkerder dan de jouwe, twijfel of ik de mink erbij wil :$

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:59

Jeetje wat gaan jullie hard!!

Leuk om te lezen dat de meesten niet verwacht hadden dat de paprika toch wel heel mooi staat op een vos :D

Ik lees dat mensen op zoek zijn naar de champagne en hunter green. Ooteman heeft deze allebei nog, zowel in suède als Loire!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:21

Champagne besteld :D *\o/*
En het verzendadres is stal _O-

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:29

Goldie schreef:
En het verzendadres is stal _O-

:=

Ik denk dat Mink op die van jou heel tof staat Maddy, maar ik hou zelf meer van het koele van Mink dan van het warme van Champagne.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:30

Ik ben dus altijd wel van de iets warmere kleuren dus vandaar toch de keuze voor Champagne. Mocht ik hem niet mooi vinden, bewaar ik hem voor de verkoop in de toekomst }>

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:35

Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:42

MarloesHJ schreef:
Als het goed is hier vanochtend de blackcurrant bezorgd, nadat hij eerst niet meer op voorraad was en ik hem snel nog ergens anders heb besteld. Kan die mooi in de kast wachten totdat ik weer op paardlief kan gaan klimmen.

Waar heb je die besteld? Ik heb kennelijk een gevoel ontwikkeld om nu voor de tweede keer een kleur uit te kiezen die niet of lastig te vinden is...

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:47

Nickeltje schreef:
MarloesHJ schreef:

Waar heb je die besteld? Ik heb kennelijk een gevoel ontwikkeld om nu voor de tweede keer een kleur uit te kiezen die niet of lastig te vinden is...

Join the club :')

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:49

Nickeltje schreef:
MarloesHJ schreef:

Ruitersport den Besten maar ik zie hem daar niet meer op de website staan nu. Misschien daar ook al uitverkocht? Was ook het probleem bij de andere webshop waar ik hem besteld had.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:52

MarloesHJ schreef:

Tof! Ik heb hem ook besteld en hij komt vanmiddag binnen. Heb hem bij de Epplejeck besteld maar daar is hij nu ook uitverkocht.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:58

Mijn champagne komt vandaag aan... bij mama en papa thuis :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:59

Granoek schreef:
Mijn champagne komt vandaag aan... bij mama en papa thuis :')

:')

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:18

Change3x schreef:
Iemand enig idee hoe dik de Lemieux Lambskin onderleggers zijn? Die zonder inlages.

Ik vind m super fijn! Mooi dik en zacht

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:25

Dank jullie voor de reacties! Ik had gehoopt dat hij dun zou zijn. Dus dan koop ik 'm niet. :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:28

Heb gisteren de Plum & baselayer ontvangen . Gelukkig kwam t pakketje net, toen ik buiten rondliep :7 . Doos er af en tussen mn dekjes gelegd...wat je niet ziet ....

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:30

Hahaha ik moet wel lachen om jullie stiekeme gedoe. Niemand mag weten dat er nieuwe dekjes binnen zijn.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:31

Change3x schreef:
Dank jullie voor de reacties! Ik had gehoopt dat hij dun zou zijn. Dus dan koop ik 'm niet. :D

Ik vind hem niet dik eigenlijk haha. De rand is wel dik maar het middenstuk waar je zadel op ligt valt echt wel mee!

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:55

Ik moet er ergens ook wel om lachen, maar vind het eigenlijk best erg dat je dus dingen voor je partner moet verbergen als ik eerlijk ben :=

(Mijn vriend zal het echt een worst wezen wat ik met mijn eigen geld doe zolang onze gezamenlijke dingen gewoon netjes betaald worden)

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:57

bliksemflits schreef:
Ik moet er ergens ook wel om lachen, maar vind het eigenlijk best erg dat je dus dingen voor je partner moet verbergen als ik eerlijk ben :=

(Mijn vriend zal het echt een worst wezen wat ik met mijn eigen geld doe zolang onze gezamenlijke dingen gewoon netjes betaald worden)

ik had een nieuw dekje binnen en op de stoel in de woonkamer bij de eethoek gehangen. laat ik gisteren een foto zien van meerdere kleuren... zegt hij: die vind ik erg gaaf en die heb je toch nog niet? ehhh schat die hangt al een week bij de eethoek :+ :+ :+ heb zoveel dekjes dat hij er blind voor is geworden denk ik :o ;)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 13:59

Ik heb geen vriend meer dus geen last van -O- :')

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 14:08

Ooh ik laat ze ook wel gewoon thuis bezorgen hoor, het is nu gewoon meer een gek lolletje geworden. Ik laat vervolgens namelijk wel foto's zien van hoe mooi het dekje staat :')

Zoey.. :oo maar dat is dan nog maar heel kort toch?

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 14:11

Ja klopt :')
Ach. Retail-therapy tijd :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 14:16

Oh hier ook geen geheimen of stiekem moeten doen hoor. Maar meestal komt zo n pakje net in mn man zn armen terecht, die er dan weer fronsend en lachend tegelijk bij mij mee aan komt .

Mijn geld, mijn keuze. Maar wat niet weet, wat niet deert :+