PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 12:41

Iriscope schreef:
OMG Tyrza wat moeten we doen om bij jou te ontfutselen wat de nieuwe kleuren zijn?!

Mooie collectie trouwens :D

Nieuw setje en dan wil ik wel een hint geven :))

Iriscope

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 12:43

Hahahaha. Love it. Was te proberen!

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:45

Vorige topic ook af en toe meegekletst maar ik hou ervan jullie collecties te volgen!

Mijn es stapel breid ook behoorlijk uit en verwacht ook de 2 van de nieuwe collectie nog inmiddels ook 1 ps dekje en de ruffle zilver is onderweg!!

Daarnaast ook mega fan van de nieuwe eska collectie

Es

Dark sky
Bordeaux
Crystal merlot
Crystal grey
Maroccan blue
Faded fuchia
Winter rose

Ps

Scarlet
Ruffle zilver

Eskadron

Satin black
Satin ivory grey
Blue

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 14:21

Ik heb de Scarlett zo net besteld met als dank aan iemand die hier de code staysafe had benoemd van Horse Boutique! Zo vind ik het nog wel leuke prijzen :D

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:32

Nou ik kwam jullie volgen om jullie mooie setjes te zien omdat ik zelf men en dus geen dekjes gebruik...
Heb ik net voor mijn A Welsh dekjes besteld op horselet ....
Die pony wordt ook 1x in de maand gereden door een klein meisje die zo te groot is.. hij had gelukkig nog maar 5 dekjes :roll:

Hij had al een es dekje

Afbeelding

En krijgt nu nog 3 ps dekjes erbij :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:36

Hmm mijn bestelling bij de horseboutique word telkens geannuleerd -O- misschien is dat een teken..

Té schattig fotografie! Zo'n pony staat ook nog op mijn wishlist, past mooi bij onze haffies!

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:47

Na lang twijfelen toch zojuist een bestelling bij the horselet gedaan.
Dekje was nu nog maar 23,90.
Wou eigenlijk de antraciet maar die was er niet meer, dus maar voor de zwarte gegaan .

Maessie, dat is wel apart, geven ze ook een reden voor de annulering ?

Whaha, kleine pony's moeten gewoon een grote collectie dekjes hebben, fotografie91.

Mooi , met die kleuren , jouw collectie Eva.

Ook al zo'n mooie collectie Tyrza en hoe gaaf als je de nieuwe collecties op de foto mag zetten .

Ivy, sterkte, hopelijk ben je snel weer op de been

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:02

Jammer dat ze geen pony dressuur dekjes hebben . Springdekje pony vind ik net niet mooi zitten , t kan wel.

Nu heb ik cob dressuur, wat groot. Maar passen ook op mb freiberger van 1m55 onder een 17.5 inch

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:02

Tyrzavm schreef:
Hi! Ik praatte voorheen in het vorige topic mee maar op een gegeven moment gingen jullie zo hard, dat ik het niet meer bijhield! Toch vind ik het wel leuk om mee te kletsen, heb echt een verslaving gekregen aan beide merken...

Ik zou mij even voorstellen:

Ik ben Tyrza, ondertussen 25 jaar en woon in Twello. Mijn 4 paarden staan bij mijn ouders thuis, 5 minuten verderop. Sinds korte tijd koop ik me ziek aan de ES dekjes en inmiddels bereid ik uit met PS :))

Ook ben ik fotograaf en ben ik af en toe gezegd dat ik de nieuwe collectie van ES mag fotograferen ( @tyrzavanmaanenphotography)

Ondertussen is dit mijn collectie :

[ [url=m/E7lO1z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom! Mijn schoonzusje woont ook in Twello.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:26

Matheno schreef:
Tyrzavm schreef:
Hi! Ik praatte voorheen in het vorige topic mee maar op een gegeven moment gingen jullie zo hard, dat ik het niet meer bijhield! Toch vind ik het wel leuk om mee te kletsen, heb echt een verslaving gekregen aan beide merken...

Ik zou mij even voorstellen:

Ik ben Tyrza, ondertussen 25 jaar en woon in Twello. Mijn 4 paarden staan bij mijn ouders thuis, 5 minuten verderop. Sinds korte tijd koop ik me ziek aan de ES dekjes en inmiddels bereid ik uit met PS :))

Ook ben ik fotograaf en ben ik af en toe gezegd dat ik de nieuwe collectie van ES mag fotograferen ( @tyrzavanmaanenphotography)

Ondertussen is dit mijn collectie :

[ [url=m/E7lO1z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom! Mijn schoonzusje woont ook in Twello.

Ooh ik woon ook niet zo heel ver van Twello vandaan.

Welkom!

Devic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 17:33

Weet iemand of de golden olive ooit nog terug komt, heeft ES daar al uitspraken over gedaan?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 19:47

Hier net bestelling geplaatst bij Equestrian Stockholm zelf. De sale, ook al veel kleine dekjes, had beschermers en dekens enzo ook voor leuke prijs. Heb de steel blue beschermers en oornetje met 30% korting en rose breeze bandages en oornetje en brick orange allemaal met 50% eraf dus zo wel leuk :) maakt de setjes toch af.

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 20:54

Ohh neee {:)-:( , besteld, kon het voor deze prijs niet laten **\O/**
Afbeelding

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 22:45

Er komen mooie verzamelingen voorbij! Ik heb nu de ES Moroccan blue.
Daarnaast ben ik erg blij met mijn kerstkado de ES steel blue! Iemand nog tips voor een bijpassend shirt of vest? Of moet ik dan echt de originele hebben?
En de ES beschermers ik heb een e-pony met smalle beentjes, zou maat M denk jullie passen?

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 23:03

Ik zou de steel blue ook wel willen. Maar overal uitverkocht. :')

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:01

Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:13

Mylene_vw schreef:
Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?

Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:14

Heeft iemand ook gehad dat bij Horse Boutique je bestelling 3 seconde na bestellen geannuleerd wordt?

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:15

Sunniva schreef:
Mylene_vw schreef:

Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?

Nee ook nog geen shirtje helaas..

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:44

Afbeelding

Deze past bij de marrocan blue

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 00:48

paljaslaura schreef:
Heeft iemand ook gehad dat bij Horse Boutique je bestelling 3 seconde na bestellen geannuleerd wordt?

Heb ik niet gehad. Hopen dat dat zo blijft haha. Ik heb het Scarlett dekje vanmiddag besteld.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 06:10

paljaslaura schreef:

Tot nu toe nog niet.. Anders even een berichtje sturen? Misschien is het een fout in het systeem.. Wel vervelend!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 08:17

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 09:17

Ik heb een shirt van Kramer bij de steel blue :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 09:22

Is de steel blue een heel besmettelijke kleur qua snel vies worden? Of valt het mee? Ik vind hem erg mooi en zit echt te twijfelen.. Ik heb er alleen niets aan als hij altijd in de kast blijft liggen omdat je echt alles er op ziet.. :+