Iriscope schreef:OMG Tyrza wat moeten we doen om bij jou te ontfutselen wat de nieuwe kleuren zijn?!
Mooie collectie trouwens
Nieuw setje en dan wil ik wel een hint geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrzavm schreef:Hi! Ik praatte voorheen in het vorige topic mee maar op een gegeven moment gingen jullie zo hard, dat ik het niet meer bijhield! Toch vind ik het wel leuk om mee te kletsen, heb echt een verslaving gekregen aan beide merken...
Ik zou mij even voorstellen:
Ik ben Tyrza, ondertussen 25 jaar en woon in Twello. Mijn 4 paarden staan bij mijn ouders thuis, 5 minuten verderop. Sinds korte tijd koop ik me ziek aan de ES dekjes en inmiddels bereid ik uit met PS![]()
Ook ben ik fotograaf en ben ik af en toe gezegd dat ik de nieuwe collectie van ES mag fotograferen ( @tyrzavanmaanenphotography)
Ondertussen is dit mijn collectie :
[ [url=m/E7lO1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:Tyrzavm schreef:Hi! Ik praatte voorheen in het vorige topic mee maar op een gegeven moment gingen jullie zo hard, dat ik het niet meer bijhield! Toch vind ik het wel leuk om mee te kletsen, heb echt een verslaving gekregen aan beide merken...
Ik zou mij even voorstellen:
Ik ben Tyrza, ondertussen 25 jaar en woon in Twello. Mijn 4 paarden staan bij mijn ouders thuis, 5 minuten verderop. Sinds korte tijd koop ik me ziek aan de ES dekjes en inmiddels bereid ik uit met PS![]()
Ook ben ik fotograaf en ben ik af en toe gezegd dat ik de nieuwe collectie van ES mag fotograferen ( @tyrzavanmaanenphotography)
Ondertussen is dit mijn collectie :
[ [url=m/E7lO1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welkom! Mijn schoonzusje woont ook in Twello.
Mylene_vw schreef:Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?
Sunniva schreef:Mylene_vw schreef:Ik heb de steel blue nog op een site kunnen bestellen, las dat in het vorige topic.. weet niet of die er daar nog is. Nu wil ik de beenbescherming er nog bij haha!
Ik heb eigenlijk nog niks gelezen over de PRO collectie. Ik vind deze best wel chique, heb de navy en zwarte. Nog niet opgehad, vind ze wel groter vallen. Hebben jullie de PRO?
Ik ook inderdaad, al twee keer net te laat voor de beenbeschermers... Heb jij er al iets van een shirt bij gevonden?