Ik zou graag nog een superflexi proberen maar LaEquistyle doet geen testbitten meer... Iemand nog een idee? Belgische winkels mogen uiteraard ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
femkepien schreef:Maar dat wordt toch ook benoemd? Dat het een bit is die niet geschikt is voor paarden die kauwen op het bit..
femkepien schreef:“ Deze bitten zijn niet geschikt voor paarden die op het bit kauwen.
Wij bieden daarom geen garantie bij het kapotbijten van de Winderen Gel bitten. ” via la equistyle..
Van eerdere garanties weet ik niks van, daar ken ik de bitten niet lang genoeg voor.
Fly_high schreef:femkepien schreef:Maar dat wordt toch ook benoemd? Dat het een bit is die niet geschikt is voor paarden die kauwen op het bit..
Ze hebben het oorspronkelijk juist gepromoot als zacht bit voor paarden die normale kunststofbitten kapot bijten. In Polen tenminste waar dit merk vandaan komt. Op diverse Poolse sites beweert men nog steeds dat het simpelweg onmogelijk is voor dit bit om bij correct gebruik beschadigd te raken...
Des meer jammer dat het in praktijk echt niet zo onverwoestbaar blijkt te zijn.
Zinzi_jewel schreef:Fly_high schreef:Ze hebben het oorspronkelijk juist gepromoot als zacht bit voor paarden die normale kunststofbitten kapot bijten. In Polen tenminste waar dit merk vandaan komt. Op diverse Poolse sites beweert men nog steeds dat het simpelweg onmogelijk is voor dit bit om bij correct gebruik beschadigd te raken...
Des meer jammer dat het in praktijk echt niet zo onverwoestbaar blijkt te zijn.
Klopt , zelfs gelezen over testen met honden , dat die het materiaal als speelgoed getest hebben.
Ashleytjuhh schreef:iemand die nog een zaak weet waar je ze kunt proberen of eventueel iemand die zijn bit in 12,5 verkoopt met bustres/Dtrens of knevel?