De frontriem en het kopstuk zijn te krap, maar bij een maat groter is de neusriem denk ik weer te ruim. Nu kramer gemaild om te vragen of ze enkel de 2 te kleine onderdelen willen ruilen. Nooit geschoten is altijd mis

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DreamGuide schreef:Ik heb de l'equi siro nu bijna een jaar, en het leer blijft bij mij tot nu toe zeer goed!
Robin_Rikkie schreef:DreamGuide schreef:Ik heb de l'equi siro nu bijna een jaar, en het leer blijft bij mij tot nu toe zeer goed!
Fijn om te horen!vind hem ook erg gaaf om te zien en hij heeft eigenlijk alles wat ik zoek dus ik neig er wel heel erg naar om die te bestellen
maar het is toch veel geld
Iemand hier al meer ervaring met de leerkwaliteit van de Horsegear hoofdstellen?
welmoed__ schreef:Ik heb vandaag voor de tweede keer de Chester binnen gekregen, dit maal in maat full. Die past gelukkig! Dit is even snel snel om gedaan, dus als iemand nog zegt hij moet net even anders, laat het weten.
[ [url=m/c8DX7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/umBmfp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Capriootje schreef:Sanne96 schreef:wie kan mij helpen
Ik ben opzoek naar een mooi zwart hoofdstel voor het springen
mijn wensen
Anatomisch kopstuk
neusriem waar de sperriem vanaf kan (inclusief het lusje)
Schockemohlevan select en mix serie.
[ [url=m/tka0np.jpg]Afbeelding[/url] ]
welmoed__ schreef:Ik heb vandaag voor de tweede keer de Chester binnen gekregen, dit maal in maat full. Die past gelukkig! Dit is even snel snel om gedaan, dus als iemand nog zegt hij moet net even anders, laat het weten.
[ [url=m/c8DX7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/umBmfp.jpg]Afbeelding[/url] ]
xSannee schreef:Iemand hier inmiddels meer ervaring met de Hooks Lingus?
Heb een pony die te veel gedoe rond d'r hoofd niet fijn lijkt te vinden, dus kwam hij dat hoofdstel uit.
Zit hij wel stabiel rond het hoofd? En blijft hij ook stevig zitten met alleen een kaakriem? Hoe valt de maat?