Bij mij kriebelt t ook TS. Ik wacht even af hoe ze jou bevallen

Welke maten heb jij besteld en welke maat heeft je paard normaal?
HUH; ze staan niet meer op de site

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een goede crossbeschermer, maar dan ook om te gebruiken bij het springen en op buitenrit. En voor cross op termijn natuurlijk.
Weet er iemand of Drunens Ruiterhuis ook levert in België en hoe het zit met de verzendkosten als je moet ruilen of terugsturen?
All_eventing is heel interessant (de beschermers zijn daar tikje goedkoper dan bij Drunens, zelfs met hun 20%) maar aangezien je daar bij het ruilen/terugsturen telkens je verzendkosten kwijt bent wordt dat een héle dure grap als ze bij mijn paard niet passen. Voor het bedrag van versturen, terugsturen en opnieuw ontvangen kan ik dan bijna een nieuw paar bestellen...
Mijn paard zit rond 1m70 schoft, past een gewone full in de klassieke BR beschermers en ik denk twijfel dus tussen de M en de L van de LeMieux Stealth...
Varekaj schreef:Is voor mij nog steeds bijna anderhalf uur enkele rit. Kost me een dag verplaatsingstijd en heel veel benzine voor een stel peesbeschermers die misschien niet passenMoest het nou meer in de buurt geweest zijn of gratis retournen, dan was het geen probleem.
SuperZodiaX schreef:Jotoma, ik heb de M en L besteld.
Varekaj, le mieux komt uit Engeland en worden volgens mij in meerdere landen verkocht dus misschien hebben ze wel ergens een verkooppunt in Belgie?
Katharinaa, ze worden verkocht als allround beschermers door het merk dus volgens mij ook wel geschikt voor springen. En kijk anders ook eens bij hun crossbeschermers.
Jotoma schreef:SuperZodiaX schreef:Jotoma, ik heb de M en L besteld.
Varekaj, le mieux komt uit Engeland en worden volgens mij in meerdere landen verkocht dus misschien hebben ze wel ergens een verkooppunt in Belgie?
Katharinaa, ze worden verkocht als allround beschermers door het merk dus volgens mij ook wel geschikt voor springen. En kijk anders ook eens bij hun crossbeschermers.
En welke maat heeft je paard normaal? Full voor?
De beschermers staan overigens niet meer op de site van drunens ruiterhuis, de stealth nog wel. Weird.
FennaK schreef:SuperZodiaX schreef:Hoewel ik eigenlijk mijn Equifit set nog wilde blijven gebruiken kon ik het toch niet laten en heb ik een set rondom van de le mieux snug boots besteldHopelijk bevallen die dan dusdanig dat ik ze ook echt lange tijd kan gebruiken!
Heb je ze al binnen?
The_Cat schreef:Nadat mijn paard een kogelonsteking gehad heeft ben ik ook eens wat meer bewuster aan het kijken voor beschermers. Die leMieux Snug fit lijken me wel wat, maar ik vind geen site om ze te bestellen voor België? Op die drunnens ruiterhuis vind ik ze niet?
SuperZodiaX schreef:The_Cat schreef:Nadat mijn paard een kogelonsteking gehad heeft ben ik ook eens wat meer bewuster aan het kijken voor beschermers. Die leMieux Snug fit lijken me wel wat, maar ik vind geen site om ze te bestellen voor België? Op die drunnens ruiterhuis vind ik ze niet?
Ze zijn inderdaad bij Drunens ruiterhuis van de website af. Ik denk helemaal uitverkocht op het moment. In Belgie weet ik ook niet waar ze ze verkopen. Je kan ze evt ook in engeland via de website van Le Mieux bestellen, dan zijn de verzendkosten wel iets hoger, volgens mij scheelt dat niet veel met van NL naar Belgie sturen..
VWestra schreef:Goedemorgen, ik ben ook erg benieuwd naar de le mieux snug boots. Helaas niet meer beschikbaar via Drunens maar wel via engeland. Enige is dat ik niet weet of ze wel gaan passen (Fries met niet te grove benen). . Back on track tendon boots vond ik te strak op het elastiek. Rest was wel goed, maar heb ze toch maar terug gestuurd.
Misschien iemand die het elastiek kan opmeten? En/of de omtrek en de hoogte van de beschermer? Het zou mij zeker helpen om te beslissen of ze zouden passen. (maat L)
SuperZodiaX schreef:Jeeh, ik heb ze binnen. Zien er mooi uit, goed afgewerkt, lichtgewicht. Ben heel benieuwd of ze goed passen.
VWestra; zie de foto's van de maat L met een meetlintje ernaast. Hopelijk heb je er wat aan.
[ [url=m/jeOqpb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7S1cBL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/w8xo8w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X6oKyR.jpg]Afbeelding[/url] ]