jomaro schreef:Ik heb wel een fra bontje op het barefoot zadel gehad. Bontje heb ik nog zadel is inmiddels verkocht. Zit prima.
Niet dat je billen er overheen "vallen" zeg maar? Je pastte volledig op het bontje?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pippaa schreef:jomaro schreef:Ik heb wel een fra bontje op het barefoot zadel gehad. Bontje heb ik nog zadel is inmiddels verkocht. Zit prima.
Niet dat je billen er overheen "vallen" zeg maar? Je pastte volledig op het bontje?
Kirsha schreef:Mayflower, veel plezier met je Fellsattel
Gefeliciteerd Jokari!
Klinkt goed Sussanne! En, al spierpijn?
Ik heb maandag voor het eerst sinds 2 maanden weer 'serieus' in de bak gereden. Spierpijn, niet te geloven
Kwetal schreef:Dat klopt: je hebt Quilty met daar van afgeleid de Roma en de Quevis, met als langbladig zusje de Firenze. En lieve mensen...er komt een Ghost "barebackpad" die ik voorlopig liever gewoon de Ghost Agnello zou willen noemen....want veel barebackpadderigs kan ik er niet aan ontdekken
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:Marcella: ik zou dat lelijke ding gratis nog niet willenNouja hooguit om te verkopen dan, mag jij hem voor een paar tientjes overnemen
![]()
Vind het echt een slecht afgewerkt veels te duur mormel met al die plooien en dat vage pulkje voorop
Citaat:De verkoopprijs die Christ hanteert van de Diamond plus is ook €699. Kun je een leuk zadel voor kopen
Crazymel schreef:Kwetal schreef:Dat klopt: je hebt Quilty met daar van afgeleid de Roma en de Quevis, met als langbladig zusje de Firenze. En lieve mensen...er komt een Ghost "barebackpad" die ik voorlopig liever gewoon de Ghost Agnello zou willen noemen....want veel barebackpadderigs kan ik er niet aan ontdekken
[ Afbeelding ]
![]()
oee die wil ik hebben!! wat moet zoiets strax