jomaro schreef:Ik heb wel een fra bontje op het barefoot zadel gehad. Bontje heb ik nog zadel is inmiddels verkocht. Zit prima.
Niet dat je billen er overheen "vallen" zeg maar? Je pastte volledig op het bontje?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pippaa schreef:jomaro schreef:Ik heb wel een fra bontje op het barefoot zadel gehad. Bontje heb ik nog zadel is inmiddels verkocht. Zit prima.
Niet dat je billen er overheen "vallen" zeg maar? Je pastte volledig op het bontje?
heb er nooit naar gekeken. Maar voelde ook geen randje dus zal het wel passen.

Nouja hooguit om te verkopen dan, mag jij hem voor een paar tientjes overnemen
Kirsha schreef:Mayflower, veel plezier met je Fellsattel
Gefeliciteerd Jokari!
Klinkt goed Sussanne! En, al spierpijn?
Ik heb maandag voor het eerst sinds 2 maanden weer 'serieus' in de bak gereden. Spierpijn, niet te geloven
Nu hebben we veel stapwerk gedaan, met veel been, omdat ze stelling nog erg moeilijk vindt. Mijn instructice zei dat ze liep alsof ze voor de kar liep. Laat ze dit nu altijd hebben gedaan en maar weinig onder het zadel is geweest. Dus daarom vindt ze het allemaal maar moeilijk en dus vandaar het vele been. Morgen ochtend ga ik weer rijden, ik ben benieuwd hoe ze dan loopt. Ik weet niet of we dan veel gaan draven, de grond begint wat hard te worden.
Kwetal schreef:Dat klopt: je hebt Quilty met daar van afgeleid de Roma en de Quevis, met als langbladig zusje de Firenze. En lieve mensen...er komt een Ghost "barebackpad" die ik voorlopig liever gewoon de Ghost Agnello zou willen noemen....want veel barebackpadderigs kan ik er niet aan ontdekken
[ Afbeelding ]
oee die wil ik hebben!! wat moet zoiets strax
Eerst maar eens afwachten wanneer salaris betaald ga worden en hoeveel het word, want met die toeslagen is het lastig uitrekenen.
pmarena schreef:Marcella: ik zou dat lelijke ding gratis nog niet willenNouja hooguit om te verkopen dan, mag jij hem voor een paar tientjes overnemen
![]()
Vind het echt een slecht afgewerkt veels te duur mormel met al die plooien en dat vage pulkje voorop
Citaat:De verkoopprijs die Christ hanteert van de Diamond plus is ook €699. Kun je een leuk zadel voor kopen
(en dan heb je nog geld over voor beugelriemen etc.) Crazymel schreef:Kwetal schreef:Dat klopt: je hebt Quilty met daar van afgeleid de Roma en de Quevis, met als langbladig zusje de Firenze. En lieve mensen...er komt een Ghost "barebackpad" die ik voorlopig liever gewoon de Ghost Agnello zou willen noemen....want veel barebackpadderigs kan ik er niet aan ontdekken
[ Afbeelding ]
![]()
oee die wil ik hebben!! wat moet zoiets strax
Dat western achtige ding vind ik toch minder.. Wel handig die knop op de voorkant