Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrcanol schreef:Ik heb mijn boomloos weer uit u stof gehaald.
En kan er nog altijd niet stevig op zitten.
Is dit een kwestie van wennen of ?
Heb er nu pas een keer of 8 op gereden denk ik
StableDoor schreef:Hoi iedereen,
Ik moet jammer genoeg waarschijnlijk gaan stoppen met mijn bijrijdpaard door tijdgebrek ivm mijn studie. Nu zit ik dus met m'n zadel (Barefoot Cheyenne). Deze ligt nu in een zadelkast op stal, maar daar kan het niet blijven liggen. Ik wil mijn zadel niet wegdoen, omdat ik wel weer wil gaan rijden als ik meer tijd heb, met een nieuw bijrijdpaard, of misschien tegen die tijd wel een eigen paard. Ik moet m'n zadel dus voor een lange tijd (waarschijnlijk minimaal een jaar) thuis opbergen, maar ik heb geen idee hoeZadelkast past niet in huis, de schuur is te vochtig... Hebben jullie nog zadel-opberg ideeën? Ik zie wel van die zadelbokken op internet, maar die hebben veel 'schoftruimte' om het zo maar te zeggen, vervormt het zadel dan niet? En moet ik mijn zadel geregeld invetten oid of juist niet?
Ik mis het rijden nu al, na 3 weken niet meer gereden te hebbenZal nog een zwaar paardloos jaar worden
StableDoor schreef:Dat neerleggen zou misschien nog wel kunnen, maar ik ben dan bang dat mijn katten het bont wel chill vinden om tegenaan te gaan liggen met als resultaat een gesloopt zadelDan moet ik even een katvrije plek zoeken...
Zadelsteun aan de muur wordt lastig, woon nog bij mijn ouders thuis, en die zullen dat niet zo leuk vinden
dierfysio schreef:Rianne_ schreef:Ik lees hier nog steeds mee, dus plaats de link hier ook maar even.. Wie weet
Ben op zoek naar een bruine of nootbruine Barefoot London, maat 1
Eventueel is mijn zwarte Barefoot London (maat 1) te koop/te ruil :
http://www.bokt.nl/markt/ad/188628/brui ... cht-maat-1
Helaas, heb net vorige week mijn nootbruine via dit topic verkocht...