Hoop dat ze de singel fijner vind.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pantarhei schreef:Inmiddels is aangegeven dat ze mijn zadel alleen voor een raar bod willen inruilen, erg jammer want in eerste instantie werd er wel een net bedrag genoemd. Ook wat wisselende info over wat nu wijs is qua zadel, een nieuwe met boommaat breder of het huidige leenzadel. Al,met al mixed feelings
mariekie schreef:Sinds gister eigenaar van een tribal zadel.
Toen ik thuis kwam zag ik dat er geen leertje op het zadel zat
Waar m'n beugels riemen door heen kunnen gestoken worden.
Helemaal niet op gelet maar baal er wel van.
Morgen gelijk even bellen
Jester_ schreef:Hier net terug van country mill. Mijn zadel heb ik vorig jaar nieuw en op maat gekocht, heeft nog een btm meting gehad en 2x opgevuld. Toch nooit echt 100% over de ligging geweest laatste tijd. Als je op stand keek prima, maar als ik erop zat trok hij op de schoft. Herman wou toch een btm meting weer doen, blijkt de boom gebroken![]()
Krijg nu een nieuw zadel aangemeten en heb voor de tussentijd een spiksplinternieuw leenzadel gekregen! Niks meer dan lof over de service van country mill
Jester_ schreef:Jester_ schreef:Hier net terug van country mill. Mijn zadel heb ik vorig jaar nieuw en op maat gekocht, heeft nog een btm meting gehad en 2x opgevuld. Toch nooit echt 100% over de ligging geweest laatste tijd. Als je op stand keek prima, maar als ik erop zat trok hij op de schoft. Herman wou toch een btm meting weer doen, blijkt de boom gebroken![]()
Krijg nu een nieuw zadel aangemeten en heb voor de tussentijd een spiksplinternieuw leenzadel gekregen! Niks meer dan lof over de service van country mill
30 augustus. Ondertussen dus 3 maanden verder maar nog geen teken van leven en een nieuw zadel