Wat mis jij ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:39

LoveUggs schreef:
Mijn paard heeft een erg brede of grote borstkas!
Ik moet hem met een thiedeman rijden, maar die is eigenlijk net een maat te klein. (Dat stuk dat van zijn singel naar zijn bit loopt.)
Het stuk om zijn hals kan ik evetueel nog gaatjes bijmaken om daar meer ruimte te creëren, maar dat stuk dat echt te klein is, heb ik al zover mogelijk extra gaatjes gemaakt om het wat langer te maken, dat als ik er nog 1 bij zou maken, zijn singel niet meer past, en meneertje heeft al extra full.
Zijn ze ook nog groter te krijgen?

Als die riem los kan is een musketon eraan + losse singellus ook een optie voor die paar cm.

little_birdy

Re: Wat mis jij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:42

had je toevallig al meer informatie over de badstoffen singelhoes?
en de prijs dat ik er een kan reserveren

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:44

Peerke_ schreef:
Heb je misschien een foto van de kleur van het halster ?
Dan zal ik eens rondkijken.

Het gaat om het halster Avulon van BR:
Afbeelding

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 12:52

wat ik mis:

een website waar je zelf een set kan samenstellen.

bijvoorbeeld. Ik heb een leuk dekje gezien. ik wil daarbij passend fleecedeken, halster en peesjes...Maar nee hoor alleen het dekje is in die kleur te krijgen. de rest moet je maar lekker op andere sites zoeken.

Ik wil zo graag alles van bijvoorbeeld BR spiced red collectie bij elkaar op 1 pagina. en dan aanklikken wat ik wil hebben van die collectie en die dan bestellen...nu is het zo'n gezoek van website naar website. en in winkels hebben ze ook vaak maar een paar dingen van een collectie.

erg jammer

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:19

Ik mis iets van voedings supplementen, iets wat voor een aantal jaar terug gewoon in nederland verkocht werd. Dus peerke mijn vraag is kan jij aan Plus Vital komen??

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 16:50

flitzz schreef:
Ik mis iets van voedings supplementen, iets wat voor een aantal jaar terug gewoon in nederland verkocht werd. Dus peerke mijn vraag is kan jij aan Plus Vital komen??

Heb je toevallig het merk ?
Wat deed het product precies ? of weet je een deel van de samenstelling.
Dan ga ik even kijken of het onder een nieuwe naam op de markt is.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 17:44

Hanna98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:09

ik mis een zadel dat niet (door de singelplek die naar voren ligt) naar voren schuift! De meeste zadels passen wel op mijn pony, maar door de singelplek schuiven ze altijd naar voren! Ik ken nog heel veel mensen met hetzelfde probleem! Het hoeft niet eens leer te zijn

Een seat cover met een de vorm vulling die op het zitkussen van wow lijkt! Dan zal ieder zadel ineens lekker zitten!

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 05:31

Een verwarmingselement voor in de waterbak (speciekuip) om in de winter bevriezing tegen te gaan, maar dan op een accu of op batterijen. Dus niet op stroom van het stopcontact.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 06:57

tamary schreef:
flitzz schreef:

Bedoel je niet deze?
http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... 0104/25202

@tamary nee die niet ik bedoel een siroop.

@peerke Plus Vital wordt gemaakt in Ierland. Ik heb een aantal jaar geleden contact gehad met de fabrikant, daarvan weet ik dat Sönke Sönke de importeur is in Duitsland. Helaas is er in Nederland geen importeur meer.
Ik heb toen contact gehad met Sönke Sönke alleen dit bedrijf wil het niet naar Nederland sturen.. Ze willen het wel naar een ruitershop/ winkel sturen in duitsland enkel de duitse winkelier bij ons in de buurt wil daar weer niet aan mee werken..
De Plus Vital die ik bedoel is een siroop in blikken van 5 liter. De ene was voor de opfok van jonge paarden (donkerblauw blik) en de andere was voor sport paarden (groen blik)

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 07:42

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 15:58

Dank je wel Daks voor de link, dit is inderdaad wat ik zocht.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:02

Is de zebradeken al binnen? :))

loempia93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:09

Leuke (betaalbare) dekens voor een paard met brede borst.
Heb nu een bucas, maar die zijn zo saaaaai :O
Een deken met een ruitje (of andere vorm) of een leuk kleurtje!

Oh en bitten van Neue Schule!
Heb tot nu toe maar 1 webshop gevonden die enkele exemplaren had en natuurlijk net niet wat ik wilde.
Laatst bijgewerkt door loempia93 op 16-10-12 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 16:10

dancer_ schreef:
Is de zebradeken al binnen? :))

Nee -O-
Hij is wel klaar, maar nog niet verstuurd.

loempia93 schreef:
Leuke (betaalbare) dekens voor een paard met brede borst.
Heb nu een bucas, maar die zijn zo saaaaai :O
Een deken met een ruitje (of andere vorm) of een leuk kleurtje!

Dekens met een printje ben ik mee bezig :j

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:21

ik mis een leuke collectie x-full halsters,hoofdstellen,oornetjes, frontriemen, vliegenfrontjes enz.

deze producten zijn heel slecht te vinden, en als ze er al zijn vaak alleen heel basic (voornamelijk de hoofdstellen)

oh nog iets, peesbeschermers die korter en breeder zijn dan normale full, dit is echt een ramp om te vinden

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 16:29

birte schreef:
ik mis een leuke collectie x-full halsters,hoofdstellen,oornetjes, frontriemen, vliegenfrontjes enz.

deze producten zijn heel slecht te vinden, en als ze er al zijn vaak alleen heel basic (voornamelijk de hoofdstellen)

oh nog iets, peesbeschermers die korter en breeder zijn dan normale full, dit is echt een ramp om te vinden

Die zoek ik ook nog. := Full is te lang voor tinker, en pasvorm is het ook nét niet..

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-12 16:33

birte schreef:

Extra Full ben ik mee bezig :j
Normaal is het aan de hand van de winkels wat voor maten we maken, en aangezien die niet veel X-Full voor orderen wordt vaak besloten die maat niet te fabriceren.

Het is de bedoeling dat ik nu een systeem maak dat ook particulieren kunnen voor orderen, dan worden vrijwel alle producten die ik in Cob en Full laat maken ook in kleinere en grotere maten bestelbaar. Voorwaarde is dan wel dat er een minimale hoeveelheid in die maat worden besteld.
Bij de meeste producten zal dat rond de 10 stuks zijn :j

Beenbeschermers is erg moeilijk.
Hier moet een mal voor worden gemaakt en die zijn nogal duur (circa 5.000 euro per stuk) en je hebt dan een linkse en rechtse nodig..

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 20:44

Wat ik ook nog mis: singelhoes met gaatje in het midden zodat je de ring voor je hulpteugel nog kan gebruiken. Tot nu toe maak ik ze maar zelf..

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:37

Ik hoop dat die kleurrijke zweet en winterdekens ook gewoon in de pony maten komen ?
Ik zoek me te pletter naar een deken met motief (zonder roze) in de maaten 135, 145, 155.

Oh en de stijgbeugelzooltjes voor de gewone beugels (heb je nu in groen, blauw, paars,..) in meer felle kleurtjes

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:39

O:) peerke je vergeet mij

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 12:46

Anne_mieke88 schreef:
O:) peerke je vergeet mij

Sorry :o
Ik ben eigenlijk met vakantie, dus kom alleen op kantoor binnen stormen zo nu en dan om even de spoed dingen weg te werken :P

Is wel iets waar ik mee bezig ben..
Het liefst maak ik iets waar je zelfs het hele product mee zelf kan samen stellen, maar dat is technische nog een iets moeilijk verhaal.. komt wel maar heeft tijd nodig :P

christel0908 schreef:
Ik hoop dat die kleurrijke zweet en winterdekens ook gewoon in de pony maten komen ?
Ik zoek me te pletter naar een deken met motief (zonder roze) in de maaten 135, 145, 155.

Oh en de stijgbeugelzooltjes voor de gewone beugels (heb je nu in groen, blauw, paars,..) in meer felle kleurtjes

Jaa, komen er.. zoals ik al eerder aangaf alle maten komen beschikbaar als voor-order dan kun je aangeven wat je zou willen en reserveren we dat voor je op voorwaarde dat we er minimaal een x aantal in de maat voor-orderen.
Voor winterdekens zullen dit er 5 per maat / per kleur zijn ongeveer..

Die 5 is als eind totaal, Alle particuliere bestellingen + de winkels. dus ik denk wel dat die er komen :j

Ik heb net nieuwe pony dekens in de auto liggen 105, 115 en 125 net te klein voor jou :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:48

Die stijgbeugeldingetjes heb je bij EJ in vele felle kleurtjes :)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:51

setjes van bepaalde collecties op 1 pagina...zal ik al heel blij mee wezen....dat ik zelf kan aanklikken bijvoorbeeld:

BR wintercolletie 2012 spicey red:
- zweetdeken - ja
- peesjes - ja
- halster - nee
- winterdeken - nee
- laarzentas - ja
- oornetje - ja
- dekje - ja
- transportbeschermers - nee

zoiets...
zo kan je alles van dezelfde collectie bestellen in 1 winkel...en niet internet en winkels af moeten speuren of ze toevallig van die collectie nog de transportbeschermers hebben liggen omdat je die nergens kan krijgen :P zoiets :P

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 12:55

Ik doe verder niks met BR, dus dat is weer jammer :P

Ik krijg aan het einde van dit jaar wel een leuk nieuwe merk met mooie collecties.
Hiervoor ga ik jouw idee in mijn achterhoofd houden.

Stijgbeugelzooltjes voor normale beugels in kleurtjes heb ik nog niet echt gezien,
Die ik nu heb komen uit Amerika, maar dit zijn ook niet de leukste kleurtjes.. Staat wel op mijn lijstje maar ben er nog niet aan toegekomen.