Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gelderspaard schreef:Hallo,
Ik heb even het begin gelezen en je mag geen namen van fitters noemen,aan mijn maten weet je ook niks, het gaat over de ervaring met een wow zadel. Nou zoals bekend ikzelf een minder prettige ervaring ( ben gestopt want eindeloos euros erin blijven stoppen zonder garantie heeft geen zin toch?) maar mijn dochter rijdt er super op.We hebben gewoon geluk dat hij op dit paard wel goed past.Ik rijdt nu op een zadeltje demo voor 400,00 super!! (kon me gelukkig een nieuwe wow veroorloven maar had hier dus absoluut geen meer zin meer in)
Laten we even reeel blijven er zijn ook mensen die zich geen wow kunnen permiteren of er hard voor moeten werken en deze mensen moeten niet gaan denken/ geloven dat alleen wow het einde is. Want zoals jullie in de voorgaande berichten ook zelf melde het kost ongeloofelijk veel geld die pompjes lucht en aanpassingen, en dat word bij aanschaf niet echt verteld anders zaten jullie ook niet te klagen toch?
P.s De veranderingen van het paard stonden geheel los van het schuif probleem, dat was het probleem ook niet.
Let wel dames en heren ik wil gewoon een open en eerlijke discussie zodat iedereen ook de voor en tegens van een wow weet en met name de nieuwe kopers.