Ik heb donkerbruin met roodbruin, dus ik denk niet dat daar zwart bij gaat staan (de singelstoten zijn donker roodbruin). Lastig.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik heb donkerbruin met roodbruin, dus ik denk niet dat daar zwart bij gaat staan (de singelstoten zijn donker roodbruin). Lastig.

Uiteindelijk zie je die singel toch amper daar onder de buik. Voor ik dit zadel had, reed ik met een zwarte wintec en een witte singel

Morgen of overmorgen moet ik de singel hebben. Ik had ook nog een bruin bontje besteld en de ontvang ik volgende week.
Ik steek ze in de eerste "ring" van de 2 beugelophangingen. Beugelriem zit in t 2de gaatje bij mij
singasong schreef:Ook hier even een foto van hoe die op mijn Haf ligt van 1.44 mtr. Ik hoef geen opmerkingen over zijn omvang, ik weet dat hij hier veel te dik is! Hier had ik het zadel net.
Trekker Endurance Pro
Bij dit zadel merk je trouwens snel genoeg of je de pommel te breed of te smal hebt zitten. Te breed, dan krijg je het gevoel dat je voorover valt en te smal, dan zit je 'helling opwaarts' voor je gevoel. Tenminste zo heb ik het ervaren.
Startrekk Dolphin
Was te smal en ik vond hem niet lekker zitten (hard!!)