Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Francis schreef:Te herkennen aan de kale-boom-met-bijzettafel maar wel met rijkelijk versierde 'skirts'.
Francis schreef:Dat westernzadel is een Mexicaans Charro-zadel. Te herkennen aan de kale-boom-met-bijzettafel maar wel met rijkelijk versierde 'skirts'.
Huertecilla schreef:Francis schreef:Hier nog een, zie je ook de knop bekleed met metaal, iets wat je veel ziet bij deze zadels
..én compleet met een stuk veelzijdigheidsgereedschap
lakshmi schreef:Nu zijn het er nog tien, eerst dertien (!!) maar drie hebben het dus helaas niet overleefd.. Was ook voor moeders wel erg veel.. Met deze tien gaat het goed, ze liggen de hele dag te piepen, drinken of slapenzwaar leven!
Francis, wat jammer, die vrouw van Hipica zou langs komen? En Ben is ziek geweest? Gaat het nu weer beter?
Francis schreef:Tja, ze had griep dus daar kan ze ook niet echt wat aan doen... Komende week gaat het em ook niet worden omdat ik nu zelf te druk ben voor de SinterklaasTREC dus 't wordt op z'n vroegst de week er na. Ach, ik zit er voorlopig toch nog niet op dus 't heeft geen haast. 't Was ook meer omdat ze nu een tweedehands zadel te koop heeft wat een goede kans van passen heeft. Anders wachtte ik er nog wel even mee.
Hmm, ik moet me toch maar es gaan verdiepen in die AM. Succes en sterkte d'r mee.