Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kelly_Taco schreef:Ik vind de achterkanten net beton!
Lijkt me voor een paard niet echt geweldig.
Mijne wil er ook niet normaal mee lopen.
Vrees ook voor de peesaanhechtingen met die harde uiteindes.
x_Lovely schreef:Ik wil graag de witte BR peesbeschermers pro max in het wit bestellen voor mijn E pony.
Ze heeft van peesbeschermers altijd maat cob.
Nu heb ik deze beschermers op ooteman.nl gevonden maar welke maat zou ik moeten hebben?
http://www.ooteman.nl/op-wedstrijd/paar ... ro-max-wit
Er staat pony (s) en full (m).
Is die pony echt klein of valt die gewoon als een cob?
Odetje92 schreef:Pony is flink korter volgens mij, mijn dunne E-tje past ook gewoon de Full Pro Max
Zou een pony-maat bestellen voor < D-maat
x_Lovely schreef:Odetje92 schreef:Pony is flink korter volgens mij, mijn dunne E-tje past ook gewoon de Full Pro Max
Zou een pony-maat bestellen voor < D-maat
Ah oke! Bedankt! Ik heb ook een slanke E pony met absoluut geen grote of dikke benen.
Weet jij of iemand anders toevallig hoelang de Full zijn? Dan kan ik even kijken met de peesjes die ik nu heb.
Of zijn er meer mensen die weten dat de pony maat te klein zal zijn voor een E pony?
x_Lovely schreef:Inmiddels heb ik deze beschermers. Op de site van epplejeck stond dat de hoogte van de achterkant 25 cm was, dus ik heb even nagemeten en dat ging zeker passen. Vandaag ontvangen en ze zitten super! Erg blij mee