Sure_lee schreef:Hmmm oke. Ze is namelijk wel stekelharig. Dus heeft sowieso veel witte haren. Zou ze er dan gevoeliger voor zijn?
Dat is wat DD zegt....
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xyzutu2 schreef:Ik heb in totaal drie keer op een Barefoot gereden en vond ze alle keren echt vreselijk zitten door de breedte en kon inderdaad niet met mijn knieen bij het paard, heel vervelend. Misschien dat het beter wordt als je eraan gewend raakt, maar ik kon er niets mee.
Als je je beugels veiliger wilt maken dan kun je toch ook gewoon een korfje in deze IJslanderbeugels schroeven? Je moet even de maten controleren, maar in de meeste gevallen past dan gewoon en dan ben je voor 1 a 2 tientjes klaar.
ittheclown schreef:xyzutu2 schreef:Ik heb in totaal drie keer op een Barefoot gereden en vond ze alle keren echt vreselijk zitten door de breedte en kon inderdaad niet met mijn knieen bij het paard, heel vervelend. Misschien dat het beter wordt als je eraan gewend raakt, maar ik kon er niets mee.
Als je je beugels veiliger wilt maken dan kun je toch ook gewoon een korfje in deze IJslanderbeugels schroeven? Je moet even de maten controleren, maar in de meeste gevallen past dan gewoon en dan ben je voor 1 a 2 tientjes klaar.
Ohh wat een goed idee ik wist niet eens dat dat kon hahah ik ga eventjes zoeken !
Kwetal schreef:Als je met je knieën bij je paard kan, heb je wonderlijke gewrichten, of een heel 2dimensionaal paard![]()
Je tenen wijzen altijd iets naar buiten, je knieën dus ook. Bij een boomzadel zitten er speciale kussens onder, die het ZADEL NAAR je knieën toe duwen. Je wordt dus gewoon gefopt.Iemand die op een blote rug zit, heeft ook zijn knietjes er niet aan liggen....