Heb er geen foto van voorhanden, wel van de LeMieux, die van Eskadron zeker nog 3 cm langer uit, die komt echt tot op m'n singel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Capriootje schreef:Bij de broek die jij post past het midnight blue dekje. Maar het dekje wat je nu had in de link is de benneton blue en die 2 gaan niet lekker samen denk ik. Dus dan zou je het midnight dekje moeten nemen bij die broek of navy. Bij een navy broek kan de benneton blue wel heel goed.
Ik heb nog geen broeken besteld/binnen. Ik ben particulier die dit voor de lol doet. Geen bedrijfje oid. Wie weet ooit Haha. Frankrijk is geen probleem maar geen idee hoe je uit komt qua verzendkosten. Het is de moeite denk ik voor je om even te kijken wat de kosten van Horse Health zijn als je direct besteld. Je mag me altijd even pb sturen hoor! Kan ik ook even voor je kijken en evt nog helpen met de kleuren/maten.
Behalve de 2 nieuwe kleuren heb ik niks op voorraad. Kan wel alles bestellen evt dit weekend mocht er vraag zijn.
Edit: ze hebben 3 maten, dressuur veelzijdig en spring. Die jij hebt in de link is de spring.
Renee_S schreef:Ik dacht echt dat de cotton groter was, maar net een cotton en een lemieux op elkaar gelegd en zijn eigenlijk vrijwel even groot. De lemieux is vgm zelfs een cm groter
marleen_a_a schreef:Renee_S schreef:Ik dacht echt dat de cotton groter was, maar net een cotton en een lemieux op elkaar gelegd en zijn eigenlijk vrijwel even groot. De lemieux is vgm zelfs een cm groter
Als ik er zo over na denk vind ik de eskadron ook net iets kleiner. De lemieux had van mij iets korter gemogen in de L maat . Ik heb een 17 inch zadel dus net een twijfelgeval