Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaysBas schreef:haasje20 schreef:Hoe is jullie ervaring met het suede? Slijt dat erg snel op het zitvlak of valt het mee...
Ziet er heel mooi uit. Maar niet geschikt om in de regen te rijden.
haasje20 schreef:PaysBas schreef:["haasje20"]
Hoe is jullie ervaring met het suede? Slijt dat erg snel op het zitvlak of valt het mee...
Ziet er heel mooi uit. Maar niet geschikt om in de regen te rijden.
KellyDV schreef:Horseware schreef:Ik heb vanwege lage rugklachten (ik kon niet meer rijden op mijn AB en Schutte zadels zonder vreselijke rugpijn aan het eind) een Flight besteld. Ik rij er nu al maanden op (op een tijdelijk zadel) en ik heb amper tot geen last meer van mijn rug![]()
Ik wacht alleen al heel lang op mijn zadel. Was hij eindelijk geleverd, was het een verkeerd model![]()
Heeft iemand hier foto's van een bruin Custom zadel? En heeft iemand enig idee welke beugelriemen, singel en hoofdstel dezelfde kleur bruin hebben als de Custom, aangezien ik dat straks allemaal erbij moet kopen?
Heb een bruine, model Advantage
Ik heb Custom beugelriemen (alleen geen hoesjes) en een Premiera hoofdstel en frontriem van DV Frontriemen , singel van Fairfax.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Anneruth schreef:Het is niet zo dat het suède slijt of eraf gaat. Het wordt gewoon glad leer. Als je suède schoenen hebt en je poetst dat alsof het glad leer is, wordt dat ook gewoon leer. Waarom ze dan wel eerst als suède gemaakt worden en niet direct als glad leer, ik heb geen idee.