Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maikeltje schreef:Ik heb even terug gekeken Leonie en ik heb de afspraak op 10 mei gemaakt, dus moest ook ruim twee weken wachten
MyWishMax schreef:Ik heb 3 eigen zadels gehad welke allemaal drama waren en nog 2 leenzadels voor langere tijd om uit te proberen, ook drama. Had een prestige zadel, maar die hebben we niet ingeruild, omdat Arno vond dat hij te weinig terug kon geven voor de staat waar die in was.
dondeyne schreef:MyWishMax schreef:Ik heb 3 eigen zadels gehad welke allemaal drama waren en nog 2 leenzadels voor langere tijd om uit te proberen, ook drama. Had een prestige zadel, maar die hebben we niet ingeruild, omdat Arno vond dat hij te weinig terug kon geven voor de staat waar die in was.
Dat geeft moedIk hoop dat Arno ook mijn paard kan helpen, want ben inmiddels ten einde raad! Mijn vorige zadelmaker is boos weggelopen, nadat ik niet wilde dat mijn zadel scheef opgevuld werd
MyWishMax schreef:Wij hebben ook naar AB en Schutte gekeken, uiteindelijk voor een AB gegaan en echt 0 problemen. Dat was daarvoor wel anders
EDIT: En als ik ook maar een klein beetje twijfel heb, dan blijft hij veranderen tot het goed ligt.