Ik ben verder hartstikke blij met het hoofdstel hoor, maar ben wel verbaasd over de lengte van de teugels.
Lithya
Geplaatst: 28-03-14 14:45
Eerlijk gezegd heb ik de teugels nooit uit de verpakking gehaald omdat ik ze veel te dik vind. Mocht iemand er nog belang bij hebben, bij deze ze mogen weg.
Ik weet niet eens waar ik ze heb neergelegd ondingen zijn het
Lithya
Geplaatst: 28-03-14 17:51
Een full hoofdstel. Maar geen idee hoe lang de teugels zijn.
Biscuitje
Geplaatst: 28-03-14 17:51
Bij Epplrjeck moest je ze er los bijbestellen, niet gedaan. Ik heb nu gewoon mijn oude teugels met goudkleurige klipjes bij mijn Multi maar ik wil het liefst 'gewone' met goud.
Ook ik wil graag een Rambo Micklem aan gaan schaffen en wel de competitie maat twijfel over de maat. Ik heb een fijn rank paardje van ongeveer 1,62 mtr met een fijn hoofdje. Daarom twijfel ik tussen de full of een cob.
Mijn paardje is net geen 4 jaar oud en gaat misschien nog wel wat groeien. Ze past wel de oude halsters en het hoofdstel van mijn vorige paardje (E-pony 1,56 mtr) ook fijn type. Toch Cob nemen?
Wij hebben sinds afgelopen weer weer onze normale hoofdstellen weer ingehangen. Om het maar zo te zeggen. Maar foi ze lopen een heel stuk beter. terwijl wij toen dachten dat ze op de rambo beter liepen. maar toen waren ze nog jong en onervaren.
Lithya
Geplaatst: 28-03-14 23:50
Ik zou zeggen, doe een bod en misschien ben je de eigenaar van een stel nieuwe teugels
Aimee
Geplaatst: 29-03-14 09:45
Psydoxy schreef:
Johnnydepony schreef:
Betwijfel of de teugels van een extra full langer zijn...
nope
De teugels van een cob hoofdstel zijn korter, dus dan ga ik er vanuit dat die van extra full langer zijn. Maar zal het op stal eens vergelijken.
itsmi
Geplaatst: 30-03-14 22:15
Vandaag gesprongen in Delft, alwaar aangesproken door een mevrouw naar aanleiding van mijn hoofdstel! Ik rijd altijd met de micklem multi en er word wel vaak naar gekeken, maar ik word bijna nooit aangesproken. Nu dus wel! Gezellig gekletst met deze mevrouw, en ze had een aantal vragen over het hoofdstel. Wie weet binnenkort weer een micklem-fan erbij Ik vond het leuk om mijn kennis over het hoofdstel te delen en mijn paard is happy met de micklem!