Matt, Grey Bordeaux, Cristal Silver en Pistacho White heb ik momenteel uitgeleend.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fietsbel123 schreef:[ [url=m/BH3u2y.jpg]Afbeelding[/url] ] ik heb de aubergine van kramer erbij. Past erg mooi vind ik. Wel wat verschil, maar niet zo erg dat het opvalt als je rijd.minetje schreef:Wat voor shirts/vestjes/jasjes dragen jullie bij de ES Merlot Crystal? Ik vind dit dekje zo onwijs gaaf! En in een set staat natuurlijk dubbel zo mooi als alleen het dekje.
Ik heb zat zelf te kijken naar de Black Heart Claret, Aztec Diamond Burgundy en Kramer Mahonie shirts maar vroeg mij af of iemand al succesvol iets passends gevonden heeft?
[ Afbeelding ]
XiiaaooNaa schreef:Als iemand een ES dekje naast elkaar wil zien (kijk even naar mn profiel welke in heb), ik ben dit weekend thuis dus kan foto's ervan maken naast elkaar.![]()
Matt, Grey Bordeaux, Cristal Silver en Pistacho White heb ik momenteel uitgeleend.
XiiaaooNaa schreef:Volgensmij is die van Decathlon.Is niet mijn jasje maar ik weet dat zij hem daarvan heeft!
Geen spijt he van je aankoop? Hij is zo mooi dat dekje!!
maessie schreef:Ik zag dat 1 van de loterijen nu toch ook maar gestopt is, de andere gaat nog vrolijk verder geloof ik.
Minetje is de bordeaux van horsegloss ook niet wat?
Sabahartje schreef:Minetje jij ook zo'n slechte ervaring met horsegloss. Dacht dat ik de enige was
Marieke1495 schreef:Kimley schreef:Mooi! Leuke haf ook!
Die laatste, blauwe, welke is dat ?
Gelukkig heb ik een bonte, daar staan dat soort kleuren (En de steel blue bijv) niet op
Die van mij bedoel je? Da's de steel blue.