Tot nog toe lijkt die prima.
Ik heb een Ghost Quilty en de Endurance pad genomen waar inlagen in kunnen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fabster schreef:Hoe zit dat eigenlijk met de Ghost modellen? Zijn die allemaal even lang? Ik heb bijv de Quevis Picollo. Is die even lang als bijv het westernmodel?
Ik heb nl ook een 'normale' pad met inkeping. Maar die inlages waren wel anders dan die in mijn dekje met tasjes erop. Ik kan niet precies zeggen wat nou precies het verschil is. Zit iets aan vormverschil in, maar het leek ook wel zachter materiaal. In ieder geval lieten de inlages van die met dekje zware afdrukker achter in haar rug. Alsof ze spieratrofie had. Ik heb ze nu gewisseld en is dat niet meer zo. Maar ik vraag me af wat mijn pony er van denkt. Want ze is nu wel weer wat langzamer in haar looplust. Dus ik zou het eigenlijk nog een x moeten wisselen om te kijken of het daar aan ligt. En dan vraag ik me af wat ik dan moet doen. Wel die hardere inlages erop, omdat zij dat fijner vindt? Maar die afdrukken lijken me ook niet gezond....
Sure_lee schreef:Hoi, ben ik ook weer. Bij mijn haflinger ontstaan er nu 2 grote witte plekken op de rug. Precies de plekken die droog blijven na het rijden. Ik heb al van alles geprobeerd. Andere fork, shims, andere singel, alle barefoot inlages.
Lilianne is hier nu 2 keer geweest en ik weet het niet meer zo goed. Het lijkt me dat deze plekken van dit zadel zijn. Ik ben er in juni mee begonnen met rijden.
Ik zou op zich wel willen kijken of een andere pad verschil maakt. Denken jullie dat dat kan helpen en wat voor pad dan. En dan hoop ik dat ik die van iemand mag lenen om te proberen?
Ik heb een Arizona nut maat 1.
Vind het nu echt niet grappig meer....
Art_Ificious schreef:Hoi na "lang" stil gebleven te zijn op bokt kom ik toch weer om raad vragen.
Mijn pony is inmiddels 3jaar en 4 maanden. Ik heb er nu een knight roder zadel voor want de tekna was te breed en te lang ook.
Echter rijd ik mijn pony voorlopig niet omdat il een draversmerrie op de manege ook train.
Echter wil ik toch terug naar boomloos. Maar mijn ghost quilty heb ii verkocht aan mijn kennissen, zadel was immers al gevormd naar hun paard (dikke merrie zonder schoft).
Nu de vraag zou ik ook in een piccolo versie passen omdat mojn pony een korte rug heeft (boomzadel 17inh past maar zeer nipt op zijn korte rug)
Dit ben ik in de ghost quilty maat 1
[ [url=m/To1t4h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weeg maar 53kg max met kledij aan. En ben wat afgevallen aan mijn benen en billen.
Tevens rijd ik ook een draversmerrie en wil het boomloos zadel ook bij haar gebruiken.
Een pluspunt zou zijn als het zadel wat op een gewoon zadel lijkt.
Sure_lee schreef:Hoi, ben ik ook weer. Bij mijn haflinger ontstaan er nu 2 grote witte plekken op de rug. Precies de plekken die droog blijven na het rijden. Ik heb al van alles geprobeerd. Andere fork, shims, andere singel, alle barefoot inlages.
Lilianne is hier nu 2 keer geweest en ik weet het niet meer zo goed. Het lijkt me dat deze plekken van dit zadel zijn. Ik ben er in juni mee begonnen met rijden.
Ik zou op zich wel willen kijken of een andere pad verschil maakt. Denken jullie dat dat kan helpen en wat voor pad dan. En dan hoop ik dat ik die van iemand mag lenen om te proberen?
Ik heb een Arizona nut maat 1.
Vind het nu echt niet grappig meer....
Fabster schreef:Fjorden ook?