Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:47

Ik heb alleen nog maar een kobalt blauwe van br maar die is nu zo vaal dat ik die niet meer gebruik.

Saaams

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 19:52

Met dat vest zou ik de navy nemen. Kan je mooi combineren met een oornetje of bandages.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:35

Als je nog geen navy hebt zou ik dat doen ja. Is altijd een mooi setje :j

Renss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:11

Ik zou ook gaan voor navy. Past bij veel.
De caramel is inderdaad maar lastig te combineren. Toch gebruik ik hem veel.

Vandaag nog 1x dekje van ander merk geprobeerd, die ik nog had liggen. Verdween weer onder het zadel. Hier dus echt niks anders meer dan LeMieux.

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 22:09

xJoJo schreef:
Hoi!! ik ben eigenlijk op zoek naar een foto van de Coral Red kleur.
Ik heb een dekje gekocht op indoor brabant. en ik dacht dat ik daar bijpassende bandages had besteld maar die kleur vlokt gruwelijk met m'n dekje.
ik denk nu dat ik coral red zoek. :D
Heeft iemand deze ook en wil hier een foto delen :D

Afbeelding
Dit is mijn coral red

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 23:25

Nog geen foto van de blush voorlopig. Vind het wel een prachtkleur. Ik dacht die vandaag te gebruiken tijdens clubles, tot er een immense donkere lucht aan kwam drijven. We vreesden voor een hoosbui en eerlijk is eerlijk, dat wou ik mijn mooie dekje niet aandoen. Gelukkig bleef het droog tijdens de les haha. Maar de intrede van mijn maatje in roze komt dus later een keertje.

xJoJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 14:30

alicelover schreef:
xJoJo schreef:
Hoi!! ik ben eigenlijk op zoek naar een foto van de Coral Red kleur.
Ik heb een dekje gekocht op indoor brabant. en ik dacht dat ik daar bijpassende bandages had besteld maar die kleur vlokt gruwelijk met m'n dekje.
ik denk nu dat ik coral red zoek. :D
Heeft iemand deze ook en wil hier een foto delen :D

Dit is mijn coral red

Super dankjewel!! dat is inderdaad dezelfde kleur als m'n dekje. Kan ik mooi bijpassende bandages bestellen!!

Frannelieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 18:18

Iemand ervaring met de zadelvormige/numnah dekjes van lemieux? Ik vind het altijd superstoer staan maar geen idee of ze even goed blijven liggen als de gewone.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 20:09

Zijn er nog meer mensen met foto’s van de nieuwe kleuren van lemieux? Ik denk dat ik ze allebei ga bestellen := via wie kon dat ook alweer?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:27

Ik heb de olijf , en via mij kan je evt ook bestellen. In dressuur heb ik van beide kleuren nog 1 op voorraad.

Afbeelding
Afbeelding

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:27

Mocht er iemand intresse hebben
Mijn benneton blue cross beschermers gaan weg zijn helaas toch te klein voor mijn paard

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:33

Capriootje schreef:
Ik heb de olijf , en via mij kan je evt ook bestellen. In dressuur heb ik van beide kleuren nog 1 op voorraad.

[ [url=m/sIRsTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Uryt58.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is de prijs ook al weer? :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:34

Deze waren 47.94 :)

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:48

Ik vind die kleur echt zóoo mooi maar twijfel echt te veel over de maat :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:48

Blauwe rijbroek:

Afbeelding
Afbeelding

en zadeldekje is dat dezelfde kleur https://www.horze.nl/spring-%26-allroun ... l?color=BB ?

Ik heb lichte kleurenblindheid dus ik kan dat niet zien. Voor mij zijn het namelijk dezelfde kleuren.

En Capriootje, heb je de rijbroeken al binnen in het blauw en zo ja wat was de prijs ook al weer? Dan nog een vraag, lever je ook aan Frankrijk, want ik wil het anders bij jou bestellen hoor. Maakt me niets uit en dan gun ik het liever jou want je doet je best hierin dit topic.

Ik overweeg namelijk, dat als de kleuren gelijk zijn om ook eens een nieuw zadeldekje te kopen. Dat ia zeker 10 jaar geleden en laten we eens penny achtig doen -O- , jullie steken mij aan. En wat ik zag is het een dressuur dekje, klopt dat? Want dat heb ik wel nodig en misschien voor Hercule dan maar dezelfde kopen en dan veelzijdigheid.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:53

Capriootje, welke kleuren heb je nog meer ?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:54

Ik vind de broeken meer navy, het dekje is volgens mij best wel fel blauw (richting koningsblauw)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:11

Drico schreef:
Ik vind de broeken meer navy, het dekje is volgens mij best wel fel blauw (richting koningsblauw)

Ok dank je. Passen de kleuren wel of niet mooi bij elkaar?
Voor jullie is dit misschien raar maar voor mij is het gewoon. Altijd zoek ik mijn kleren zelf uit en vraag dan een ander of de kleuren combinatie klopt. Ik zie het gewoon niet.

emma_evg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 22:21

pien_2010 schreef:
Drico schreef:

Ok dank je. Passen de kleuren wel of niet mooi bij elkaar?
Voor jullie is dit misschien raar maar voor mij is het gewoon. Altijd zoek ik mijn kleren zelf uit en vraag dan een ander of de kleuren combinatie klopt. Ik zie het gewoon niet.

Volgens mij kan blauw altijd wel met blauw, als de tinten maar niet te dicht bij elkaar liggen, dat het net niet dezelfde kleur is zeg maar.
Het dekje is de benneton blue volgens mij, die is best fel. De ene rijbroek is midnight blue, dat is net iets donkerder, denk niet dat dat mooi past bij de benneton. Die andere rijbroek gaat meer richting navy, dat past denk ik wel. En anders kun je van het dekje de navy nemen, dat past overal ongeveer bij.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 06:58

Bij de broek die jij post past het midnight blue dekje. Maar het dekje wat je nu had in de link is de benneton blue en die 2 gaan niet lekker samen denk ik. Dus dan zou je het midnight dekje moeten nemen bij die broek of navy. Bij een navy broek kan de benneton blue wel heel goed.

Ik heb nog geen broeken besteld/binnen. Ik ben particulier die dit voor de lol doet. Geen bedrijfje oid. Wie weet ooit Haha. Frankrijk is geen probleem maar geen idee hoe je uit komt qua verzendkosten. Het is de moeite denk ik voor je om even te kijken wat de kosten van Horse Health zijn als je direct besteld. Je mag me altijd even pb sturen hoor! Kan ik ook even voor je kijken en evt nog helpen met de kleuren/maten.

Behalve de 2 nieuwe kleuren heb ik niks op voorraad. Kan wel alles bestellen evt dit weekend mocht er vraag zijn.

Edit: ze hebben 3 maten, dressuur veelzijdig en spring. Die jij hebt in de link is de spring.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:08

Ik ben op zoek naar de pale pink dressuur en bijpassende brush boots. Iemand een idee waar ik die kan krijgen?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:10

Je bedoeld de blush denk ik? De nieuwe roze?
Die kan ik wel voor je regelen hoor

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:11

Capriootje schreef:
Je bedoeld de blush denk ik? De nieuwe roze?
Die kan ik wel voor je regelen hoor

Ja sorry, die bedoel ik -O-

Ik ga nog even bij Divoza informeren of zij ze kunnen bestellen, anders laat ik nog even van me horen

marleen_a_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 07:18

Ik heb gisteren de blush besteld! Heel benieuwd :j

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 09:35

Gebruikt/gebruikte er iemand van hier ook de Cottons van Eskadron?
Vallen die groter of zijn die net zo groot als de L van LeMieux?

Foto ter vergelijking is uiteraard welkom :D