Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lauret schreef:Voor mijn jonkie ben ik op zoek naar peesbeschermers. Van alle beschermers tot nu toe krijgt hij druk plekjes… ik twijfel tussen wel of geen bont. Welke peesbeschermers raden jullie aan? Iemand ervaring met de Kentucky bamboo beschermers?
pol013 schreef:De gatuso zijn van heel zacht materiaal gemaakt. Zacht in de categorie: makkelijk in te drukken. Ik kan me wel voorstellen dat die fijn vormen. Dus zou misschien de moeite van het proberen waard zijn.
Damelza schreef:Wat vinden jullie de fijnste allround beschermers (voor en achter), voor zowel bakwerk, als duinritten en balkjeslessen?
Pallatin schreef:Ik stof dit topic weer eens af; ik zoek lichte, zachte beschermers voor de achterbenen met een zachte voering (bont bijvoorbeeld) het gaat om een groot paard met wat grover beenwerk dus denk dat t wel in maat XL moet zijn. Ik had kogelbeschermers van eskadron besteld met echt bont maar die zitten voor geen meter en de rand van de plastic schaal drukt precies op een net genezen wond.
xLiez schreef:Hebben hier mensen ervaringen met de stübben free flex? Hoe bevallen deze? Ik wou de Lemieux motion cool maar zelfs maat m is te lang voor mijn pony.
mavantos schreef:pol013 schreef:De gatuso zijn van heel zacht materiaal gemaakt. Zacht in de categorie: makkelijk in te drukken. Ik kan me wel voorstellen dat die fijn vormen. Dus zou misschien de moeite van het proberen waard zijn.
Die van mij kreeg schiefels van die beenbeschermers. Hadden zowel ik als de dierenarts nog nooit meegemaakt, maar kwamen toch echt van het punt waar het elastiek vast zit aan de beschermers.
Duur geintje werden die beschermers met de dierenartskosten...