Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer heb je het zadel binnen denk je? Ik wil niet al te lang wachten met bestellen (ik had het liefst al 3x besteld, maar ik wil eigenlijk eerst de Hidalgo kwijt...) dus ik wilde sowieso begin volgende week een berichtje naar pmarena doen. Ik hoop natuurlijk voor je dat het gewoon goed ligt

haha
)

Kwestie van ook meer afwisseling te hebben. 
Grappig dat je de Lexington breed vond zitten...is zo ongeveer de smalste van Barefoot dacht ik...
ik heb er zelf ook eentje, een bruine maat twee, maar helaas is deze niet veel in gebruik. Heb hem laatst toevallig op m'n bijrijdpaard gelegd, maar die is een stuk smaller dan mijn eigen paard en daar vind ik de barrydale niet lekker op zitten. Mijn eigen paard is een stuk breder en daar zit hij wel erg lekker op. Ik heb het zadel jammer genoeg maar één keer echt kunnen gebruiken en toen had ik heel veel moeite om in de galop te blijven zitten.. Hoop dat als het zadel weer vaker gebruikt kan worden, ik er aan ga wennen.. Was bij m'n London totaal geen probleem..