Ja, ik had er eentje gekregen omdat ik al een poos niet besteld had bij ES en ze wilden me zo graag als klant behouden, dus kreeg ik een 15% kortingscode. En hij deed het. Geen idee of de welkomstcode of ESGIFT15 het ook doen, misschien wel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ik leg hem zeer zeker niet apart, als hij er is moet hij ook gebruikt worden![]()
Ja, ik had er eentje gekregen omdat ik al een poos niet besteld had bij ES en ze wilden me zo graag als klant behouden, dus kreeg ik een 15% kortingscode. En hij deed het. Geen idee of de welkomstcode of ESGIFT15 het ook doen, misschien wel!
Blacky94 schreef:Texas02 schreef:Ik leg hem zeer zeker niet apart, als hij er is moet hij ook gebruikt worden![]()
Hij doet het ook icm ESGIFT15
MarrieLeen schreef:New Maroon, binnen op de keukentafel en op paard. Zoals je ziet gewoon erg lastig om de kleur goed op de foto te krijgen.
Ik vind 'm op het paard het meest kloppend. Hij is hier iets lichter dan bijvoorbeeld uit het felle buitenlicht.
Maar erg blij mee, staat mooi en niet te dik dekje.
[ [url=m/dZrnVn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3PZbCa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stal_Fiore schreef:Cchanny schreef:Hij is echt prachtig, maar ook hier blauw..
Ik zoek een kleur die bij dit vestje past [ [url=m/JH9krs.png]Afbeelding[/url] ]
Op de foto inderdaad. Toch vind ik hem in het echt meer groen.
Green Lake kleur van Kramer past er perfect bij. En dat is echt groen.
annaxmaex schreef:Ik vind persoonlijk de amazonite mooier maar dat komt omdat ik bij m’n zwarte paard een witte rand mooier vind dan blauw![]()
[ [url=m/QLIy7C.jpg]Afbeelding[/url] ]