Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMarizka schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is vandaag met correctie pad van lemieux
Met Kavalkade soft comfort singel in 60cm
Dit was gister zonder pad etc
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij zit op dit moment tussen twee kopijzermaten in
Daphara schreef:san4nie schreef:Leuk! Bij deze.
[ [url=m/oxE4Gx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een prolite. Die had ik nog. Wat aan de korte kant vind ik zelf. En staat wat af op de voorste flap tussen de voorbenen. Weet niet of dat nog zichtbaar is zodra de foto is geüpload. Maar daardoor is het draagvlak als het ware smaller. Iemand tips wat beter zou kunnen zijn?
Ik zou naar een model “anatomical” gaan als ik de bouw van jouw paard bekijk.
[ [url=m/u9cssK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op zich is de singel niet echt te kort, maar mag voor het mooie net iets langer zijn.
De plek waar de gespen moeten zitten is boven de hand op deze foto hieronder. De singel op deze foto is dus te kort.
[ [url=m/V25uL1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wanneer ik dat vergelijk met jouw paard, zouden de gespen waarschijnlijk precies op de hoogte van de hand zitten of er net onder. Een volgende singel zou ik dus 5 cm langer kiezen.
Hannanas schreef:Zertab, wellicht die van kerbl via agradi? Ook een kleiner prijsje om te kunnen ervaren hoe dat zit. Belangrijk dat alles evenredig aansluit, dus bij je huidige singel dat je vinger geheel langs de voorzijde over de hele lengte evenveel druk heeft als achterzijde, misschien voel je dan ergens een oorzaak voor het wondje?
Veerdoutzen schreef:Hoi Bokkers. Graag vraag ik jullie om advies. Ik rijd sinds kort een pony met een singelgroeven erg naar voren en daarnaast is ze ook erg rondgeript. Ik heb een banaansingel gekocht maar het zadel blijft naar voren schuiven. Naast dat ik veel verschillende meningen hoor over of de banaansingel : ) of : ( moet, heb ik het idee dat ze meer gaat profiteren van een singel met ook veel uitsparing voor haar oksels. Daarnaast is het prettig als de singel bont bevat want ze heeft een ontzettend gevoelige huid waardoor er steeds wondjes vormen. Wie weet de gouden tip die ook redelijk vriendelijk geprijsd is . Ik heb 55 cm nodig.
Sky_As schreef:De passier blue wave is echt smal bij oksels. Bij de mijne kan edix Crescent ook. Alle andere leren singels gaven bij mijn rondgeribte pony wondjes...
Anders gewoon neopreen, dat geeft eigenlijk nooit wondjes, dan kan het zeker goed genezen.