Hier nog steeds helemaal weg van mijn Bob Marshall. Wát een waanzinnig zadel. Hele stal is er ook weg van, iedereen heeft er al even op gezeten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mirijam schreef:Al een tijdje niet meer gebokt
Maar ik wil eens het volgende vragen.
Ik heb een cheyenne en last van mijn knieën. Nu dacht ik misschien heb ik wat meer steun nodig...
Nu heb ik vandaag en Lexington geprobeerd en wat zat dat heerlijk!
Ik vroeg me af of iemand weet of die ooit in het bruin gemaakt is?
Wil het echt graag bij bruin houden.
Zou een BarrydLe ook zo lekker zitten of is dat heel Nders dan een Lexington.
DubbelDun schreef:mirijam schreef:Staan je voeten wel recht/plat in de beugels zonder teveel druk op de buitenkant ??Ik heb een cheyenne en last van mijn knieën. Nu dacht ik misschien heb ik wat meer steun nodig....
Helene83 schreef:Ik heb nu ook andere beugels omdat ik zo'n laat kreeg van mijn enkels en knieën. Breed voetbed en verend.. geweldig! Snap niet dat ik die niet eerder heb aangeschaft.
pmarena schreef:De Lexington is zover ik me herinner voor Nederland nooit in het bruin gemaakt, maar het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand hem wel eens custom made via een ander land heeft laten maken, dus dat er geen 1 op de hele wereld bestaat dat durf ik niet te zeggen
Wat fijn BerdienIs het verschil qua rijgevoel niet grotendeels heel simpel het verschil tussen wel / geen kniewrongen? Wat je omschrijft is namelijk precies hoe dat verschil voor mij werkt
![]()
Finnens: de maat 2 Atlanta past qua lengte nog steeds gewoon op de pad dus je kan zo aardig inschatten wat je van die lengte zou vinden
Fabster schreef:Haha! Ja, die kleuren ook. Ik had alles in het bruin en toen een zwart zadel aangeschaft. Vraag me niet waarom. Even een wegtrekker zeker. Dus totdat ik aan eennieuw zadel toe ben, heb ik dus bruin en zwart gecombineerd. Niet het allemooiste, maar wel fijner voor mijn portemonnaie nu....
pmarena schreef:En het is.....? Nog iets bijzonders?
*fluister* Het nieuwe WELLington dressuurzadel is ook naar Lilianne zodat mensen het via haar even als een "sneak peek" kunnen proberen
Nogmaals even het verzoek om er GEEN foto's van online te zetten. Barefoot wil dit zadel zelf officieel bekend maken als ze half december op een beurs staan, ze hebben verzocht geen foto's online te plaatsen totdat ze dat zelf gedaan hebben en dat moeten we natuurlijk respecteren
Al is het maar omdat ze anders bij een volgend nieuw artikel geen risico meer nemen en het niet al eerder mijn kant op sturen en we dus geen primeur meer krijgen