PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 21:46

DinaxUllie schreef:
Ik twijfelde om de anemone te bestellen met korting. Die twijfel duurde te lang en nu is het dekje uitverkocht.. balen!

Volgens mij was de Anemone op de meeste plaatsen uitgesloten van de korting, toch? Als dat nog scheelt in de pijn. ;)

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 21:56

Milka schreef:
Ah zonde!
Vindt de Anemone echt <3
En een echte man draagt roze dus kan prima :j

Dat gezegd hebbend; de PS Suède blush en de blush corduroy zijn nog onderweg hier naartoe :=

Ja de corduroy versies zijn tof. Heb alleen de latte, maar spijt dat ik de groene niet gekocht heb

Ja klopt alleen bij ruitergoed met korting. Stond in mn winkelmandje maar helaas

Milka

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:16

Hier nog opzoek naar de corduroy Latte en groene. Maar lastige opgave helaas

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:17

De Corduroys vind ik ook heel gaaf, laat je die op t werk bezorgen dan kan ik even voelen :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:23

Texas02 schreef:
Hij is wel mooi hoor, de New Maroon, maar ik blijf er zelf minder enthousiast over omdat ik de Bordeaux en Ruby Wine en intussen ook de Equito Black Cherry mooier vind <3

Ja idd, en de merlot. Heeft iemand misschien een vergelijkingsfoto van de ruby wine, bordeaux, merlot en winter rose? De laatste 2 heb ik al in mn bezit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:32

Ik ken die dekjes niet eens die jullie noemen :o

De PS Golden is ook nog steeds zo mooi <3

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:33

Ik las net Amaranth en Ice Coffee in 1 zin. Ik heb ze beide, maar ze zijn beide wel heel verschillend.

En iemand vroeg nog naar een vergelijk met de Amazonite en de Emerald? De Emerald van ES word hier bedoelt denk? Wellicht kan ik deze voor je maken.

Hier 22 dekjes inmiddels. Variërend van PS en ES. Wel van PS alleen de oude dekjes. Ben minder fan van de nieuwe.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:42

Ik denk dat de amarant een meer paarse vleug heeft dan de ice coffee?

Over de New maroon. Ik vind hem super mooi alleen iemand had hier een foto geplaatst van hoe hij in de winkel hing en dat dat het beste de echte kleur weergaf. Daar vond ik hem juist wel weer wat meer naar roest neigen, wat ik niet zo mooi vind. Maar op de productfoto's van de ES site is hij echt helemaal zoals ik hem zou willen.

Zelfde met de Emerald. Op sommige foto's lijkt hij meer petrol. Op andere foto's weer echt donkergroen. Ik had hem besteld omdat ik een Petrol achtige kleur zocht maar moet hem dus nu terug sturen want ik vind donkergroen gewoon zelf geen mooie kleur (net als bv oranje). Ik vind t vaak lastig te beoordelen. Ik zoek nog de navy of marine, soms zie je zwarte dekjes met een grijze rand die door de lichtval net donkerblauw lijken met een lichtere rand. Het vertekent vaak echt.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 22:58

De Emerald is echt groen hoor,maar je krijgt hem gewoon niet goed op de foto.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-24 23:50

DinkeyGirl schreef:
Ik denk dat de amarant een meer paarse vleug heeft dan de ice coffee?

Over de New maroon. Ik vind hem super mooi alleen iemand had hier een foto geplaatst van hoe hij in de winkel hing en dat dat het beste de echte kleur weergaf. Daar vond ik hem juist wel weer wat meer naar roest neigen, wat ik niet zo mooi vind. Maar op de productfoto's van de ES site is hij echt helemaal zoals ik hem zou willen.

Zelfde met de Emerald. Op sommige foto's lijkt hij meer petrol. Op andere foto's weer echt donkergroen. Ik had hem besteld omdat ik een Petrol achtige kleur zocht maar moet hem dus nu terug sturen want ik vind donkergroen gewoon zelf geen mooie kleur (net als bv oranje). Ik vind t vaak lastig te beoordelen. Ik zoek nog de navy of marine, soms zie je zwarte dekjes met een grijze rand die door de lichtval net donkerblauw lijken met een lichtere rand. Het vertekent vaak echt.

Ik heb 'm gisteren binnen gekregen en op mij komt ie echt over als de voorbeeld foto op de websites. Denk dat het misschien beetje scheelt op welk kleur paard je 'm legt en hoe het licht valt.

Ik zal morgen een foto maken op een donkerbruine. :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 00:06

Ik heb de groene curduroy hier liggen en gebruik hem eigenlijk niet tot amper. Wat zou een redelijk bedrag zijn voor die in deze tijd?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 01:02

New Maroon op een zwarte/donker bruine
Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 08:56

Matheno schreef:
Ik heb de groene curduroy hier liggen en gebruik hem eigenlijk niet tot amper. Wat zou een redelijk bedrag zijn voor die in deze tijd?

Ik heb hem laatst voor €70 verkocht.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:49

Mijn dochter heeft van de week de anemone met korting besteld bij Ruitergoed :)

Gister daarbij nog het trainingsshirt anemone bij Ej en het oornetje anemone met korting bij ES besteld.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 15:40

Afbeelding
De emerald

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 16:16

ivy_power89 schreef:
[ [url=m/K7mzGW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De emerald

Mooi, alleen twijfel ik nu weer of hij bij mijn vest past -O- Hier lijkt hij een stuk blauwer

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 16:29

Cchanny schreef:
ivy_power89 schreef:
[ [url=m/K7mzGW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De emerald

Mooi, alleen twijfel ik nu weer of hij bij mijn vest past -O- Hier lijkt hij een stuk blauwer

Daar ben ik ook mee de mist in gegaan. Ik had hem juist gekocht omdat hij op de voorbeeldfoto's die ik had gezien blauw leek. Maar hij is echt wel groen. Wat is je locatie? Ik ga de mijne terugsturen maar als je in de regio Rotterdam/Dordrecht zit kan je die van mij bekijken en als je wilt, overnemen (nog nieuw in t plastic met 25% korting van de Hypostore)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 17:25

Is het Anemone korte mouw shirt ergens met korting momenteel?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 18:05

DinkeyGirl schreef:
Daar ben ik ook mee de mist in gegaan. Ik had hem juist gekocht omdat hij op de voorbeeldfoto's die ik had gezien blauw leek. Maar hij is echt wel groen. Wat is je locatie? Ik ga de mijne terugsturen maar als je in de regio Rotterdam/Dordrecht zit kan je die van mij bekijken en als je wilt, overnemen (nog nieuw in t plastic met 25% korting van de Hypostore)
[/quote]
In Westwoud, best ver bij je vandaan helaas :(

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 18:19

Zertab schreef:
Is het Anemone korte mouw shirt ergens met korting momenteel?

Wij hadden bij ej de coupert er over heen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:38

Cchanny schreef:
In Westwoud, best ver bij je vandaan helaas :(

Hmmm dat is jammer!

Ik heb net een voor mij nieuwe kleur ontdekt: Mirage blue <3 heeft iemand deze toevallig? En vergelijkingsfotos met andere blauwtinten, bv de Jade, sea, monaco blue of de teal?

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:39

Zertab schreef:
New Maroon op een zwarte/donker bruine
[ [url=m/X7RvHU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig! <3 :~

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:58

Nog een vraagje: hoe vaak komen kortingsacties van 30% voor? Meestal is het 20% toch of hooguit 25%? En de kleuren die er nu zijn, blijven die wel de rest van het jaar? Of hoe gaat dat, is het heel snel weer uitverkocht en dan komen ze weer met nieuwe kleuren?

Ik vraag dit omdat ik nu een best aantal 2ehands dekjes aangeschaft heb allemaal in kleuren die nieuw niet meer verkrijgbaar zijn. Wil eigenlijk heel graag de ES ice blue maar ik wil ook graag nog wat te wensen hebben en het hoeft natuurlijk allemaal niet in 1x. Maar hoe groot is de kans dat ik die bv in t najaar of met kerst voor zo'n goede prijs ga vinden?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 21:13

Ik heb het Midnight Blue halster nog besteld bij ES zelf. Ik had ook nog een 15% kortingscode, die kon ik combineren met de 30% die er al op zat. Wel de 5 euro verzendkosten, dat vond ik dan wel weer jammer, maar je kunt ook niet alles hebben _O-

En volgens mij is het anders ook maximaal 25% korting, zelfs met Black Friday, dus daarom heb ik ook maar toegeslagen. Mijn ene halster van Kramer moest terug omdat hij bij de neus/kaak te krap was, dus ik vond dat het mocht _O-

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 21:21

Texas02 schreef:
Ik heb het Midnight Blue halster nog besteld bij ES zelf. Ik had ook nog een 15% kortingscode, die kon ik combineren met de 30% die er al op zat. Wel de 5 euro verzendkosten, dat vond ik dan wel weer jammer, maar je kunt ook niet alles hebben _O-

En volgens mij is het anders ook maximaal 25% korting, zelfs met Black Friday, dus daarom heb ik ook maar toegeslagen. Mijn ene halster van Kramer moest terug omdat hij bij de neus/kaak te krap was, dus ik vond dat het mocht _O-

Hahaha geweldig! :D Ik heb t ook gedaan en leg hem wel apart voor tot over 2 maanden ofzo :')

oliebol joh kon je die codes combineren? Ik had ook nog een 10% code als welkomtgschenk ARGH! Dat scheelt toch weer 6.20!