DinkeyGirl schreef:Ik denk dat de amarant een meer paarse vleug heeft dan de ice coffee?
Over de New maroon. Ik vind hem super mooi alleen iemand had hier een foto geplaatst van hoe hij in de winkel hing en dat dat het beste de echte kleur weergaf. Daar vond ik hem juist wel weer wat meer naar roest neigen, wat ik niet zo mooi vind. Maar op de productfoto's van de ES site is hij echt helemaal zoals ik hem zou willen.
Zelfde met de Emerald. Op sommige foto's lijkt hij meer petrol. Op andere foto's weer echt donkergroen. Ik had hem besteld omdat ik een Petrol achtige kleur zocht maar moet hem dus nu terug sturen want ik vind donkergroen gewoon zelf geen mooie kleur (net als bv oranje). Ik vind t vaak lastig te beoordelen. Ik zoek nog de navy of marine, soms zie je zwarte dekjes met een grijze rand die door de lichtval net donkerblauw lijken met een lichtere rand. Het vertekent vaak echt.
Ik heb 'm gisteren binnen gekregen en op mij komt ie echt over als de voorbeeld foto op de websites. Denk dat het misschien beetje scheelt op welk kleur paard je 'm legt en hoe het licht valt.
Ik zal morgen een foto maken op een donkerbruine.