Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 10:22

bliksemflits schreef:
Horze heeft geen Hunter Green in spring. Staat wel dat het spring is maar dat is het vzh dekje, vind ik persoonlijk niet zo mooi onder een springzadel maar dat is aan jezelf :) (Maakt je keus misschien wel makkelijker ;) )

Officieel is het ook een veelzijdigheidszadel, maar ik spring er alleen mee dus noem het mijn springzadel :+

Ik heb bij EJ de witte loire classic gekocht met korting als mijn nieuwe wedstrijddekje, scheelt wel echt leuk geld :D Hopelijk is hij nog optijd voor zondag, maar levertijd staat op 2-5 werkdagen dus dat wordt spannend. Of is het bij EJ ook zo dat de levertijd dan ineens heel lang kan worden?

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:02

#Ymke# schreef:
Mochten er nog mensen interesse hebben in suededekjes in de kleuren ink blue (paar keer gebruikt), sage (1x gebruikt) of plum (nieuw) dan hoor ik het graag. Ze gaan van de week op marktplaats omdat het helaas toch geen liefde is.

Is de Ink Blue dressuur of spring? En wat vraag je er voor?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:04

Isabelle98 schreef:
#Ymke# schreef:
Mochten er nog mensen interesse hebben in suededekjes in de kleuren ink blue (paar keer gebruikt), sage (1x gebruikt) of plum (nieuw) dan hoor ik het graag. Ze gaan van de week op marktplaats omdat het helaas toch geen liefde is.

Is de Ink Blue dressuur of spring? En wat vraag je er voor?

Alles dressuur maat full
Bij interesse priveberichtje

Isabelle98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:10

Ik ben op zoek naar het Hunter Green suede spring dekje. Helaas nog nergens gezien incl geldende korting.

Jullie? :D

(Ook op zoek naar de bijpassende baselayer)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:11

Mocht iemand nog belang hebben bij een rijbroek van Lemieux, ik had er eentje gekocht in maat 34 maar moet toch iets teveel moeite doen om hem aan te krijgen. :') Hij zit nu in de was en daarna mag ie weg!

Wat betreft Hunter Green: misschien Hypostore morgen?

Friesfanaat

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:16

Heeft iemand hier misschien nog belang bij de fleece brushing boots maat XL in zwart/zwart en ink blue? Enkel de zwarte is gepast, maar te laat met terugsturen naar Hypostore.. Bij interesse, stuur maar PB - Prijs komen we wel over uit :)

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:37

Change3x schreef:
Mocht iemand nog belang hebben bij een rijbroek van Lemieux, ik had er eentje gekocht in maat 34 maar moet toch iets teveel moeite doen om hem aan te krijgen. :') Hij zit nu in de was en daarna mag ie weg!

Wat betreft Hunter Green: misschien Hypostore morgen?

Ik heb je een pb gestuurd :)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:43

Ik wilde de huntergreen bij divoza bestellen morgen. Heb nog een bon liggen van een 10tje. Hebben ze ze niet meer op de site staan. Zo balen. Zag wel de azure staan, dus gok dat die t dan gaat worden

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 13:32

Laura_ schreef:
Ik wilde de huntergreen bij divoza bestellen morgen. Heb nog een bon liggen van een 10tje. Hebben ze ze niet meer op de site staan. Zo balen. Zag wel de azure staan, dus gok dat die t dan gaat worden

Www.paardenspullen.com heeft gisteren de hunter green in spring weer binnen gekregen, je kan haar een appje sturen via haar website :)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 13:59

Ik ben niet op zoek naar de spring. Eigenlijk helemaal niet naar een nieuw dekje, maar ik dacht met die bon van de divoza wel een goed excuus haha.

Ik koop ze trouwens altijd met korting, nooit voor de volle prijs. Vind ze met korting nog net te doen qua prijs

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 16:00

Ik ben gegaan voor de Hunter Green GP bij Horze. Jullie hebben me over de streep gehaald qua kleur haha. Vandaag nog 25% korting.

Vandaag dus 2 LeMieux dekjes gekocht. Nu is het even klaar :+

Zuidpool

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 16:03

Past de baselayer mink ook bij het champagne dek? *D

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 16:14

Laura_ schreef:
Ik ben niet op zoek naar de spring. Eigenlijk helemaal niet naar een nieuw dekje, maar ik dacht met die bon van de divoza wel een goed excuus haha.

Ik koop ze trouwens altijd met korting, nooit voor de volle prijs. Vind ze met korting nog net te doen qua prijs

Sorry ik bedoelde dressuur. :+ ik stuur je een pb

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 18:55

Staan er ineens best veel op mp zeg.
Durf alleen niet meer zo goed na mijn laatste ervaring.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:40

Ik merk vooral veel dressuur dekjes? Kom nooit meer leuke suède CC tegen.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:48

Zuidpool schreef:

Ik heb enkel de champagne in loire, maar loire en de mink baselayer vind ik geen match.
Al had ik hier in het topic wel eens een foto gezien van deze combi met het suède dekje en dat was wel mooier :)

Knert, bedankt :D Vosjes zijn zo leuk <3

Ik heb nog een Mulberry besteld :=

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 20:53

Ik heb weer een leuke. Heb mijn voorste singelstoot door het middelste lusje en dan blijft mijn dekje perfect liggen. Dat geldt voor mijn mesh en voor mijn cotton.
Toen pakte ik laatst mijn witte dekje, 1 van de eerste cottons, en guess what, die heeft geen middelste lusje :+ En die schuift dus.
Best zonde als ik om deze reden een nieuw dekje moet kopen, maar ik vrees ervoor :')

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:08

Zuidpool schreef:

Ik heb de baselayer Mink icm een champagne dekje. Zo gekocht terwijl ik dacht dat het champagne was dus ik zag het niet :')
Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:10

O dat lijkt wel dezelfde kleur zo!
Ik twijfel over de French rose of de Mulberry. Of de Benetton blue. :')
Maar ik wil er dan ook een shirtje en/of oornetje bij dat is dan weer een hele zoektocht denk ik.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 21:24

YentlShots schreef:
Zuidpool schreef:

Ik heb de baselayer Mink icm een champagne dekje. Zo gekocht terwijl ik dacht dat het champagne was dus ik zag het niet :')
[ [url=m/eVRxb1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat past toch mooi samen! Beter dan sommige baselayers en dekjes van “dezelfde” kleur.

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:14

Noukie schreef:
Ik heb weer een leuke. Heb mijn voorste singelstoot door het middelste lusje en dan blijft mijn dekje perfect liggen. Dat geldt voor mijn mesh en voor mijn cotton.
Toen pakte ik laatst mijn witte dekje, 1 van de eerste cottons, en guess what, die heeft geen middelste lusje :+ En die schuift dus.
Best zonde als ik om deze reden een nieuw dekje moet kopen, maar ik vrees ervoor :')

je kan ook zelf van 1 grote lus 3 kleine maken door 2 stiksels te zetten, heb ik ook gedaan met mn wedstrijd dekje en nu schuift ie niet meer

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 22:16

annikavolder schreef:
je kan ook zelf van 1 grote lus 3 kleine maken door 2 stiksels te zetten, heb ik ook gedaan met mn wedstrijd dekje en nu schuift ie niet meer

Jij bent echt de held van de dag! Thanks!
Waarom kan ik dit zelf niet verzinnen :+ maar des te fijner dat er bokkers zijn die meedenken :)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 00:07

Lukasje schreef:
Dat past toch mooi samen! Beter dan sommige baselayers en dekjes van “dezelfde” kleur.

Nou dat vond ik dus ook! Ik heb ook de peacock Loire met een bijpassende baselayer maar die kleur is echt duidelijk afwijkend! Vind ik toch wel jammer

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 01:23

Zeker jammer gezien het prijskaartje !

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 07:35

Dat vind ik ook jammer. Heb er 3, maar vind ze niet super passen qua kleur