Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindor92 schreef:Twijfel of ik de broek Brooklyn ga bestellen. Ben bang dat die afzakt omdat er geen riem in kan..
Roulette_ schreef:Lindor92 schreef:Twijfel of ik de broek Brooklyn ga bestellen. Ben bang dat die afzakt omdat er geen riem in kan..
De gewone brooklyn heeft een vrij smalle tailleband, als die afzakt vind ik het knap. Hij zit echt heerlijk, ben benieuwd of de 2.0 versie qua pasvorm exact hetzelfde is, dan koop ik er zeker een.
ricojoreen schreef:De monogram van de light blue en lemon komt pas later![]()
Waarom gooien ze niet in 1x alles online?!?!
Lindor92 schreef:Roulette_ schreef:
De gewone brooklyn heeft een vrij smalle tailleband, als die afzakt vind ik het knap. Hij zit echt heerlijk, ben benieuwd of de 2.0 versie qua pasvorm exact hetzelfde is, dan koop ik er zeker een.
Oh haha, past die dan wel over een dikke kont heen? :p
_Rosanna schreef:Ik ben voor het eerst al mijn es dekjes aan het wassen, vond het eerst wel spannend maar ze komen er gelukkig allemaal mooi uit.
Zal als ze droog zijn een foto maken van mijn collectie. Ik zit met smart te wachten op nieuwe kleurtjes![]()
Vind de kleurtjes van ps wel heel mooi ! Twijfel daardoor wel
Lotte_Wessel schreef:Ah die PS nieuwe blauwe en lemon, ik dacht al word lastig op m'n handen zitten maar lees net dat die beide alleen komen als dressuur variant dus dan houdt het alweer op voor mij. Jammer dat ze vaker kiezen om bepaalde frisse kleurtjes alleen als dressuur dekje uit te brengen. Net zo met die pink ruffle die ook alleen in dressuur verkrijgbaar is.
Texas02 schreef:Weet iemand hoe de shirtjes van Kramer (Felix Bühler) vallen? Ik heb heel vaak het probleem dat paardrijkleding zo klein valt dat ik er 2 maten groter van moet kopen dan van gewone kleding.. Kramer brengt €4,99 in rekening voor retourzendingen, dat vind ik dan altijd weer zo zonde, dus ik durf niet echt online te bestellen..En 70km enkele reis voor een paar shirtjes vind ik ook zowat..
Wat denken jullie dat beter bij de Merlot Crystal past? Ik dacht zelf de Mahonie, als de kleuren echt zo zijn als op de foto? Zit echt te twijfelen om dan maar beide te bestellen en het terugsturen toch maar voor lief te nemen..![]()
De Aubergine:
[ [url=m/orxT4J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of de Mahonie:
[ [url=m/5EAdRn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Merlot Crystal:
[ [url=m/PmC5cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Pastel Blauw past denk ik bij de Steel Blue:
[ [url=m/Pw4yb2.jpg]Afbeelding[/url] ]