Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jomaro schreef:Akke_sSpring Superhorse is helaas niet zo snel meer. Volgens mij is de winkel inmiddels ook gesloten.
Een bontonderlegger werkt wel goed bij wiebel kontjes en winterharen.
Yvankaxx schreef:Tjelley, de beugelophanging is wel wat verder naar achter als bij het vorige zadel, dit is de 2e keer dat ik er echt serieus mee heb gereden dus dat zou bwst kunnen!
Shirley, ik heb werkelijk geen idee. Hij zat er al zo in toen ik hem van bokker Roelke kocht!
MisticRider schreef:Heeft er hier iemand ervaring met Torsion zadeltjes?
Voor mijn NRPS er heb ik een Torsion gezien:
http://www.skyriding.be/producten/torsion%C2%AE-gp
We hebben inmiddels al 10tallen boomzadels geprobeerd. Het vervelende is dat hij een lastige rug heeft, weinig schouder maar een brede schoft. Daarnaast heeft hij niet veel draagvlak, maar moet ik er met een maatje 38 wel op passen. Ook is hij nog sterk in ontwikkeling, en veranderd bijna dagelijks. Ben de boomzadels helemaal zat aan het worden. Zou dit model van Torsion een oplossing kunnen bieden?
Yvankaxx schreef:Vandaag heb ik ook weer gereden. Heb goed aangesingelt dit keer, en het opzij schuiven viel me reuze mee, zelfs in galop. Wel had ze weer wat nieuws bedacht (trappen naar mijn been als ik aandreef), maar dat komt denk ik niet door het zadel, puur werk ontwijken.
Ik heb het idee dat het zadel niet erg achteruit geschoven is? Ben benieuwd naar jullie mening.
Voor het rijden:
[ Afbeelding ]
Na het rijden:
[ Afbeelding ]
En
[ Afbeelding ]
Heb het zadel met opzet voor mijn gevoel wat meer naar achter gelegd.
MisticRider schreef:Heeft er hier iemand ervaring met Torsion zadeltjes?
Voor mijn NRPS er heb ik een Torsion gezien:
http://www.skyriding.be/producten/torsion%C2%AE-gp
We hebben inmiddels al 10tallen boomzadels geprobeerd. Het vervelende is dat hij een lastige rug heeft, weinig schouder maar een brede schoft. Daarnaast heeft hij niet veel draagvlak, maar moet ik er met een maatje 38 wel op passen. Ook is hij nog sterk in ontwikkeling, en veranderd bijna dagelijks. Ben de boomzadels helemaal zat aan het worden. Zou dit model van Torsion een oplossing kunnen bieden?