Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maartje_M schreef:Texas02 schreef:Ik dacht ook aan groen bij de Jungle, maar vind het een hele mooie kleur. Wat voor materiaal is hij bovenop van dan, op de ruggengraat (de Essence)? Dat is niet meer het gewone dekjes materiaal, of wel?
Mesh
Texas02 schreef:Daar was ik al bang voor. Hebben alle Lemieux dekjes dat? De Suede ook (bijvoorbeeld Lilac of Bluebell)? Ik heb 3 Eskadron dekjes met dat mesh, en met de bareback pad zijn ze daardoor niet stevig genoeg en gaan ze op de schoft liggen. Volgens mij doet de ES Modern Luxe dat niet trouwens, dus misschien dat het bij Lemieux ook wel goed is. Maar ben er niet zo'n fan van tot nu toe.
Contemplate schreef:Ik bedoel inderdaad niet de lusjes van de D-ring. Maar die 3 kleine die onder de grote singellus verstopt zitten.
Nee, bij de suedes is er ook geen randje waar de singelstoten achter blijven hangen bij het doorsteken. Ik heb nu 1x met de essence gereden, dus ik kwam er toen pas achter dat de singelstoten tegen die bies aan komen en ik ze er overheen moet trekken. Die bies komt ook hoger dan die singellussen. Het kunstleer bij de essence is allemaal wat stugger dan bij de suedes, dus dat gaat met best wat frictie. Dat beschadigt niet bij een paar keer gebruiken, maar hoe houdt zich dat na de 50ste of 100ste keer? Zie foto van wat ik bedoel.
[ Afbeelding ]