Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
freetorun schreef:pol013 schreef:Daar ben ik dan ook nieuwsgierig naar. Werk hard aan mijn eigen lijf met ruiterfit/houding en zit etc etc maar de rugpijn blijft makkelijk terug keren.
Voor grip hoef ik dat ding niet te hebben, lijkt mij zelfs negatief werken? maar helpt het bij demping?
Op de manier hoe de gel is gemaakt (met gaatjes, waar lucht in zit, dit zie/voel je ook), heb ik zeker het idee at het erg dempend werkt. Ik zal vanmiddag eens foto's voor jullie maken hoe het eruit ziet!
freetorun schreef:Er zit bij die van mij suede aan de bovenkant. Glijd dus totaaal niet
JenniferU schreef:freetorun schreef:Er zit bij die van mij suede aan de bovenkant. Glijd dus totaaal niet
En op het zadel?
Heb een seat saver gehad die "vast" geplakt zat aan me rijbroek maar niet aan het zadel, dus gleed ik alsnog maar dan met seatsaver en al.
Ik hoef geen extra grip maar wil ook geen minder grip krijgen doordat ding.
pien_2010 schreef:Een tijdje geleden werden er foto's van rijbroeken geplaatst waaronder een prachtige blauwe. Wie heeft deze besteld? Ik heb namelijk 2 vragen :
1. Hoe vallen de maten uit?
2. Ik vind hem zo mooi dat ik hem naast rijbroek vooral als gewone broek wil gaan dragen. Zou dat leuk kunnen? Mijn Engelse vriendin die niet rijdt heeft namelijk vaak zulke broeken en dat vind ik leuk. De maat is belangrijk daar ik hem via Internet ga bestellen. Alvast bedankt.