Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 09:55

mijn paard vond dat hybide panel maar vreemd.. Jeff gaf toen aan dat ik beter een normale boom kon kiezen, daarnaast wilde ik heel graag de Omni ivm het smalle twist gedeelte.

mijn zadel ligt echt idioot stil op mijn paard, hij ligt echt als gegoten en ik zit er heel fijn in. ik moest wel net als jij Vonneke echt even wennen in de draf. maar dat is nu goed :)

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:08

Ik vond ze vooral nog al hard zitten haha

xHoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 11:22

Wat houd het hybrid panel precies in?

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 13:20

Doet Custom ook zadels (in)ruilen van andere merken?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:08

Nee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 14:51

Ik ga helaas afscheid nemen van mijn Custom. Heb erg veel last van mijn rug en doorzitten is bijna onmogelijk helaas.
Baal ervan want het zadel ligt schitterend op mijn paard.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 15:26

Na apen mag best hoor :) ik vind hem iig heel mooi geworden!
Ze zijn in het begin nog hard idd Hier had mark me al voor gewaarschuwd! Maar veel galopperen dan de komende tijd Dan rijd je hem sneller in hahah

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 16:23

oah gelukkig dat het met inrijden te maken heeft was al bang dat het zo bleef :')

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:25

Izzy19 schreef:
Eind juli zit ik op 4 maand wachttijd, ik hoop dat ik tegen dan iets hoor en dat het niet nog langer wordt :)

Mijn 4 maanden zitten er ook al op, maar ik heb nog geen zadel. Dus ik wacht nog maar rustig af

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:27

Dat houd me een beetje tegen in het aanschaffen van een Custom.
Het Arno Brand effect. Ik heb vernomen toen ik voor een pas sessie belde dat het 5 - 6 maanden duurt eer het zadel wordt afgeleverd. Daar ga ik echt niet aan beginnen.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:06

Hoe gaat het bij Custom eigenlijk mbt inruil van een Custom zademmocht je een ander model zadel willen? Iemand ervaring mee?

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:32

PaysBas schreef:
Hoe gaat het bij Custom eigenlijk mbt inruil van een Custom zadel mocht je een ander model zadel willen? Iemand ervaring mee?

Iemand ervaring mee?

De wachttijden qua levering thja ik heb in totaal een jaar en een paar maanden moeten wachten. 1e zadel matchte niet. Dus een andere aan laten meten met bling erbij.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 16:17

alle mensen wat lang! Bij mij duurde het 16 weken.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:31

Ik heb er nu 3 weken wachten opzitten, tijd vliegt voorbij omdat ik me er niet zo mee bezig hield.

Nu heb ik vandaag mijn Sella zadel kunnen verkopen en ben nu dus toos zadelloos :')

De overige weken die ik moet wachten zullen nu wel wat langer gaan duren :=

Op dit moment staat mijn paard toch nog minimaal een week op rust ivm vocht in zijn been en heb ik het zo druk met werk dat ik niet eens aan rijden toe zou komen. Over 5 weken ga ik op vakantie dus dan is het ook nog geen ramp maar als dan de rust wedergekeerd is zou het wel fijn zijn eindelijk weer eens van de hobby te kunnen genieten <<)

Had trouwens een erg leuk idee voor op de lepel en daar contact over gehad. Zou zelf stof aan kunnen leveren maar dat koste kleine €500-€800 meer :roll: want dan zou het helemaal Custom made worden maar lijkt me toch niet bewerkelijker dan de standaard achterkanten die je als optie kunt nemen, maar wellicht denk ik te simpel _O-
Ben nu aan het brainstormen of ik zelf niet iets ermee kan zonder het zadel ermee te beschadigen, gelukkig nog minimaal 3 maanden om over na te denken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:35

Nu ben ik benieuw wat het is!

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:48

vonneke schreef:

}> en dan straks met mijn idee aan de haal ;)

Nee ik was een beetje aan het rondsnuffelen en kwam onderstaande kep tegen. Vind dit erg chique en wil zoiets met kant op mijn HH cap gaan maken, toen dacht ik ineens verrek dat zou misschien ook wel heel gaaf kunnen zijn op de lepel, dan niet specifiek die kleur maar mooi subtiel zwart of donkerblauw.

Gast dit om een soortgelijk effect als dit:

Afbeelding

Waar lak ed €75 kost zou een zelf aangeleverd stofje verwerken dus meer kosten.

Wellicht hebben ze al dat andere allemaal voor gefabriceerd liggen maar verbaasde me er gewoon over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:51

Wow... vraag me af waar dan dat bedrag vandaan komt...

Ziet er wel tof uit.

Yadano78

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:37

bamsy schreef:
vonneke schreef:

}> en dan straks met mijn idee aan de haal ;)

Nee ik was een beetje aan het rondsnuffelen en kwam onderstaande kep tegen. Vind dit erg chique en wil zoiets met kant op mijn HH cap gaan maken, toen dacht ik ineens verrek dat zou misschien ook wel heel gaaf kunnen zijn op de lepel, dan niet specifiek die kleur maar mooi subtiel zwart of donkerblauw.

Gast dit om een soortgelijk effect als dit:

[ [url=m/AJJoPU.png]Afbeelding[/url] ]

Waar lak ed €75 kost zou een zelf aangeleverd stofje verwerken dus meer kosten.

Wellicht hebben ze al dat andere allemaal voor gefabriceerd liggen maar verbaasde me er gewoon over

O even over de kep, ben ook zo verliefd op deze!!

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:34

Marc belde vandaag op. Donderdag de 24ste komt hij lang om mijn nieuwe zadel te brengen. Nog eventjes en dan heb ik eindelijk mijn zadel

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:44

Ik krijg vandaag mijn zadel. Ben super benieuwd.
Dit zadel hadden ze toevallig nog liggen. Het is wel een zadel zonder toevoeging van lak, diamantjes enz. Ik ben ook niet van alle poespas dacht ik. Maar vind een lak facing of iets van Croco op de achterkant toch best mooi.
Ik mag dit zadel even testen. En daarna beslissen wat ik doe. Heeft iemand wel eens besloten toch het zadel niet te nemen of aanpassing te doen? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niks toevoeg. :\

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 16:46

Of spijt als je wel toevoegt
Wat als je je zadel over een tijd zou willen verkopen
Toevoegingen zijn smaak afhankelijk
Ik vindt t persoonlijk altijd zonde van het geld ook

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 17:06

Xritt schreef:
Dit zadel hadden ze toevallig nog liggen. Het is wel een zadel zonder toevoeging van lak, diamantjes enz. Ik ben ook niet van alle poespas dacht ik. Maar vind een lak facing of iets van Croco op de achterkant toch best mooi.
Ik mag dit zadel even testen. En daarna beslissen wat ik doe. Heeft iemand wel eens besloten toch het zadel niet te nemen of aanpassing te doen? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niks toevoeg. :\

Je hebt ook van die zadel bling dingetjes die je los kunt bestellen. Het scheelt wel een hele lange tijd wachten als dit zadel gewoon goed zit en je er fijn mee kunt rijden..

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:57

Als ik zadel kon kopen wat ik had gepast en geprobeerd had me dat een hoop ellende gescheeld hahaha ik vind bling bling leuk en heb het nu zelf ook maar is het me het geld en wachten niet perse meer waard.

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 08:53

Xritt schreef:

Xritt: ik had eerst alleen lak achterkant besteld. Na 12 weken werd zadel van een stalgenoot gebracht. Die had niet teveel poespas en toen dacht ik, ik wel echt blij zijn als ik me zadel krijg. Heb me hele bestelling omgegooid. Eerste bestelling was al klaar maar ik kon het zo aanpassen.
Moest wel weer even wachten maar ik ben er nog steeds super blij mee.

In dit topic kun je filmpje zien van mijn zadel. Het is heel veel bling maar ik ben er super blij mee.

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 14:59

Mijn zadel wordt normaal volgende week maandag bij mij afgeleverd :-D