mijn zadel ligt echt idioot stil op mijn paard, hij ligt echt als gegoten en ik zit er heel fijn in. ik moest wel net als jij Vonneke echt even wennen in de draf. maar dat is nu goed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaysBas schreef:Hoe gaat het bij Custom eigenlijk mbt inruil van een Custom zadel mocht je een ander model zadel willen? Iemand ervaring mee?
vonneke schreef:Nu ben ik benieuw wat het is!
bamsy schreef:vonneke schreef:Nu ben ik benieuw wat het is!
en dan straks met mijn idee aan de haal
![]()
Nee ik was een beetje aan het rondsnuffelen en kwam onderstaande kep tegen. Vind dit erg chique en wil zoiets met kant op mijn HH cap gaan maken, toen dacht ik ineens verrek dat zou misschien ook wel heel gaaf kunnen zijn op de lepel, dan niet specifiek die kleur maar mooi subtiel zwart of donkerblauw.
Gast dit om een soortgelijk effect als dit:
[ [url=m/AJJoPU.png]Afbeelding[/url] ]
Waar lak ed €75 kost zou een zelf aangeleverd stofje verwerken dus meer kosten.
Wellicht hebben ze al dat andere allemaal voor gefabriceerd liggen maar verbaasde me er gewoon over
Xritt schreef:Ik krijg vandaag mijn zadel. Ben super benieuwd.
Dit zadel hadden ze toevallig nog liggen. Het is wel een zadel zonder toevoeging van lak, diamantjes enz. Ik ben ook niet van alle poespas dacht ik. Maar vind een lak facing of iets van Croco op de achterkant toch best mooi.
Ik mag dit zadel even testen. En daarna beslissen wat ik doe. Heeft iemand wel eens besloten toch het zadel niet te nemen of aanpassing te doen? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niks toevoeg.
Xritt schreef:Ik krijg vandaag mijn zadel. Ben super benieuwd.
Dit zadel hadden ze toevallig nog liggen. Het is wel een zadel zonder toevoeging van lak, diamantjes enz. Ik ben ook niet van alle poespas dacht ik. Maar vind een lak facing of iets van Croco op de achterkant toch best mooi.
Ik mag dit zadel even testen. En daarna beslissen wat ik doe. Heeft iemand wel eens besloten toch het zadel niet te nemen of aanpassing te doen? Ik ben bang dat ik spijt krijg als ik niks toevoeg.