Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 20:50

xRoossie95 schreef:
Is de blackcurrant eigenlijk ook als loire uitgebracht? Ik heb de memory foam maar wil eigenlijk de gewone editie, maar heb die nog nooit gezien denk ik

En Fig of Juniper een optie?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 21:14

Wiwabalia schreef:
xRoossie95 schreef:
Is de blackcurrant eigenlijk ook als loire uitgebracht? Ik heb de memory foam maar wil eigenlijk de gewone editie, maar heb die nog nooit gezien denk ik

Nee dan hou ik m'n memory wel. Vind die kleur echt veel mooier. Maar t ligt net wat onhandig onder m'n zadel

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 22:58

xRoossie95 schreef:
Wiwabalia schreef:
[quote="xRoossie95"

Nee dan hou ik m'n memory wel. Vind die kleur echt veel mooier. Maar t ligt net wat onhandig onder m'n zadel[/quote]

Ja hij is er wel als normale geweest zover ik weet, 1 dikke vette maar… slechts 1 oplage en weet niet of hij überhaupt de oversteek vanuit Engeland gemaakt heeft |( dus hij is amper te koop. Kwam hem vorig jaar op de engelse facebook groep tegen, hier in Nederland ben ik hm nog niet tegen gekomen.

xRoossie95

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-26 23:26

Hmm dat klinkt niet heel hoopvol :+ ga t maar eens goed in de gaten houden dan

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 17:24

Jungle in de Essence vs de Loire in normaal daglicht ipv zo’n heerlijke winkelverlichting :+
Binnen
Afbeelding

Buiten in de zon
Afbeelding

Gezien ik persoonlijk de kleur in het Loire echt veel mooier vind uitkomen blijft die bij mij wonen en gaat de Essence terug naar de winkel. Mocht iemand zeggen die wil ik voor 65€ overnemen let me know dan gaat ie niet terug maar rechtstreeks door naar jou :j :')

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 17:54

Waarom dacht ik aan groen bij jungle?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 18:06

noviceh schreef:
Waarom dacht ik aan groen bij jungle?

Die gedachte heeft iedereen gehad gok ik met het horen van de naam van deze kleur vermoed ik :+

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 18:22

Op de promotiefoto's is hij ook veel groener, maar in het echt is hij toch blauw :j

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:09

Hebben, hebben, hebben!!

Mijn Peacock lijkt wel veel groener, maar ben wel benieuwd naar echte vergelijkingsfoto’s.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:22

Ik dacht ook aan groen bij de Jungle, maar vind het een hele mooie kleur. Wat voor materiaal is hij bovenop van dan, op de ruggengraat (de Essence)? Dat is niet meer het gewone dekjes materiaal, of wel?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:34

lotte002 schreef:
lotte002 schreef:
Bij paardenspullenshop

[ Afbeelding ]

Even als tip...voor degene die hier willen bestellen. Lees eerst even de reviews en besluit dan of je wilt bestellen :)

niet goed ? ik heb er ooit wel is iets besteld zonder problemen maar das al een tijd geleden,
ik heb de mallow besteld dus ben benieuwd -O-[/quote]

https://nl.trustpilot.com/review/paardenspullenshop.nl

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:38

Even als tip...voor degene die hier willen bestellen. Lees eerst even de reviews en besluit dan of je wilt bestellen :)[/quote]

niet goed ? ik heb er ooit wel is iets besteld zonder problemen maar das al een tijd geleden,
ik heb de mallow besteld dus ben benieuwd -O-[/quote]

https://nl.trustpilot.com/review/paardenspullenshop.nl[/quote]

Ik had idd al wat opgezocht pfff hopelijk krijg ik mn dekje binnen...ik check normaal eigenlijk alle sites maar omdat ik hier al eerder besteld had en goed was gegaan nu niet gedaan. Heb wel bevestigingsmail gehad dus hopelijk komt het goed

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 21:45

dieseltje09 schreef:
Jungle in de Essence vs de Loire in normaal daglicht ipv zo’n heerlijke winkelverlichting :+
Binnen
[ Afbeelding ]

Buiten in de zon
[ Afbeelding ]

Gezien ik persoonlijk de kleur in het Loire echt veel mooier vind uitkomen blijft die bij mij wonen en gaat de Essence terug naar de winkel. Mocht iemand zeggen die wil ik voor 65€ overnemen let me know dan gaat ie niet terug maar rechtstreeks door naar jou :j :')

Mmm, als ik de Essence zou kopen zou ik er alleen binnen mee gaan rijden zie ik al :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:15

Paardenspullenshop niet aan beginnen hoor, een vriendin van mij heeft er een cap besteld en ook nog niets gehoord. Dat is ook al 2 weken of langer geleden. En ook niet te bereiken via mail of telefoon.

Is dat een gewone winkel met openingstijden, weet iemand dat? Want het zit hier niet zo ver weg..

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:28

Texas02 schreef:
Paardenspullenshop niet aan beginnen hoor, een vriendin van mij heeft er een cap besteld en ook nog niets gehoord. Dat is ook al 2 weken of langer geleden. En ook niet te bereiken via mail of telefoon.

Is dat een gewone winkel met openingstijden, weet iemand dat? Want het zit hier niet zo ver weg..

Pfff , gelukkig heb ik met Klarna betaald hopelijk kan ik dan mn geld houden als het niet binnen komt maar klinkt allemaal niet hoopvol -O- :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:34

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-26 22:58

lotte002 schreef:
Texas02 schreef:

Pfff , gelukkig heb ik met Klarna betaald hopelijk kan ik dan mn geld houden als het niet binnen komt maar klinkt allemaal niet hoopvol -O- :(

Bij mij een dure deken ook nooit aangekomen. Ze zijn amper bereikbaar en als ze reageren krijg je geen antwoord op de vraag. Ze zegt altijd dat ze het opgestuurd heeft, maar zoveel pakketjes als er van die webshop niet aankomen vind ik ongeloofwaardig, als je de revieuws allemaal leest. Een keer kan het mis gaan, maar zo vaak?
Ik heb uiteindelijk via Klarna mm geld terug gehad, maar ook omdat Klarna mij ermee heeft geholpen. Was over Klarna heel tevreden, dus hopelijk geeft je dat wat gemoedsrust mocht je pakket niet aankomen. Maar het is wel een hele gedoe.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 00:19

Ik ben misschien een botte banketstaaf hierin maar bij haar kvk staat toch een adres? Aan mij had ze een verkeerde gehad want ik had voor haar neus gestaan. :=

Of Tim Hofman van Boos inschakelen? :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 01:24

Zijn er hier mensen die de french rose en de mulberry hebben? Ik vind het heel moeilijk om daar goed het verschil tussen te vinden.
Ik heb nu de french rose en ik ben dol op de kleur, maar ik heb een ruin :+ en ja dat spreekt mij blijkbaar toch genoeg tegen dat ik mn andere dekjes pak :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 07:12

laraxXxemma schreef:
Zijn er hier mensen die de french rose en de mulberry hebben? Ik vind het heel moeilijk om daar goed het verschil tussen te vinden.
Ik heb nu de french rose en ik ben dol op de kleur, maar ik heb een ruin :+ en ja dat spreekt mij blijkbaar toch genoeg tegen dat ik mn andere dekjes pak :')

Oh die zijn echt wel heel anders, ik heb dan wel de loires, maar Mulberry zit veel meer rood in.
Deze foto heb ik eerder geplaatst, links french rose, midden mulberry en rechts rioja

Afbeelding

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 07:47

Wiwabalia schreef:
Hebben, hebben, hebben!!

Mijn Peacock lijkt wel veel groener, maar ben wel benieuwd naar echte vergelijkingsfoto’s.

Had ik eerder al geplaatst
Afbeelding

De essence ligt hier tussen de marine en de peacock

De peacock is inderdaad veel groener

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 08:11

Heel mooi alle nieuwe collectie kleurtjes! En moet zeggen dat het verschil er flink is met de jungle of het essence of Loire is.

Wij hebben van de week gelest in de apricot. Lekker lente kleurtje *\o/*

Afbeelding

Melisje_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 09:28

xRoossie95 schreef:

Ja deze is uitgebracht. Ik had hem maar alweer een hele tijd geleden verkocht.

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 09:56

Texas02 schreef:
Ik dacht ook aan groen bij de Jungle, maar vind het een hele mooie kleur. Wat voor materiaal is hij bovenop van dan, op de ruggengraat (de Essence)? Dat is niet meer het gewone dekjes materiaal, of wel?

Mesh

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-26 10:24

Waar halen jullie de haren mee weg onder de Lemieux (suede) dekjes? Ik gebruik daar nu de grooming brush voor, maar merk dat de stof dan vrij snel gaat pillen.