xRoossie95 schreef:Is de blackcurrant eigenlijk ook als loire uitgebracht? Ik heb de memory foam maar wil eigenlijk de gewone editie, maar heb die nog nooit gezien denk ik
En Fig of Juniper een optie?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wiwabalia schreef:xRoossie95 schreef:Is de blackcurrant eigenlijk ook als loire uitgebracht? Ik heb de memory foam maar wil eigenlijk de gewone editie, maar heb die nog nooit gezien denk ik
xRoossie95 schreef:Wiwabalia schreef:[quote="xRoossie95"
Is de blackcurrant eigenlijk ook als loire uitgebracht? Ik heb de memory foam maar wil eigenlijk de gewone editie, maar heb die nog nooit gezien denk ik
dus hij is amper te koop. Kwam hem vorig jaar op de engelse facebook groep tegen, hier in Nederland ben ik hm nog niet tegen gekomen.
ga t maar eens goed in de gaten houden dan 

lotte002 schreef:lotte002 schreef:
Even als tip...voor degene die hier willen bestellen. Lees eerst even de reviews en besluit dan of je wilt bestellen
[/quote]
[/quote]
[/quote]dieseltje09 schreef:Jungle in de Essence vs de Loire in normaal daglicht ipv zo’n heerlijke winkelverlichting
Binnen
[ Afbeelding ]
Buiten in de zon
[ Afbeelding ]
Gezien ik persoonlijk de kleur in het Loire echt veel mooier vind uitkomen blijft die bij mij wonen en gaat de Essence terug naar de winkel. Mocht iemand zeggen die wil ik voor 65€ overnemen let me know dan gaat ie niet terug maar rechtstreeks door naar jou![]()
Texas02 schreef:Paardenspullenshop niet aan beginnen hoor, een vriendin van mij heeft er een cap besteld en ook nog niets gehoord. Dat is ook al 2 weken of langer geleden. En ook niet te bereiken via mail of telefoon.
Is dat een gewone winkel met openingstijden, weet iemand dat? Want het zit hier niet zo ver weg..
lotte002 schreef:Texas02 schreef:Paardenspullenshop niet aan beginnen hoor, een vriendin van mij heeft er een cap besteld en ook nog niets gehoord. Dat is ook al 2 weken of langer geleden. En ook niet te bereiken via mail of telefoon.
Is dat een gewone winkel met openingstijden, weet iemand dat? Want het zit hier niet zo ver weg..
Pfff , gelukkig heb ik met Klarna betaald hopelijk kan ik dan mn geld houden als het niet binnen komt maar klinkt allemaal niet hoopvol![]()
laraxXxemma schreef:Zijn er hier mensen die de french rose en de mulberry hebben? Ik vind het heel moeilijk om daar goed het verschil tussen te vinden.
Ik heb nu de french rose en ik ben dol op de kleur, maar ik heb een ruinen ja dat spreekt mij blijkbaar toch genoeg tegen dat ik mn andere dekjes pak