PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 00:45

Ik heb geen idee, ik heb nog nooit iets terug gestuurd naar ES.

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 07:06

DinkeyGirl schreef:
Iemand nog tips hoe ik het beste die haren er af kan halen? Gewoon met een rubber rosborstel of beschadig ik de voering dan?

Zo’n siliconen verwijderaar! Laatst een keer bij de action gehaald, weet niet of ze die nog verkopen maar kan je op veel plekken wel halen

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 08:18

Ja, zoiets inderdaad! Ik heb deze van Excellent Horse, maar die van Action is goedkoper, die doet het vast ook goed!

Afbeelding

Wat betreft retour kosten zou ik even ES mailen, want het staat inderdaad raar op de site met €10 in de beschrijving en €5 in de tabel.

Ik twijfel over het Midnight Blue halster met 30% korting :+ Laat ik nou net 2 halsters bij Kramer besteld hebben die nog niet eens bezorgd zijn _O-

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 08:56

Gister bij Ruitergoed al met 30% korting de ES New Maroon besteld.

Ik ben nog opzoek naar (ze zijn super populair, dus waarschijnlijk een speld in een hooiberg) de PS of Sweden Corduroy Latte en Blush en de Suede Blush

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 11:29

_Lorette_ schreef:
Ik ook! Dat ze daar nou niet meer dekjes van maken...

Had stiekem gehoopt op een blauwe, rode en zwarte corduroy… Hoe fancy zou dat zijn?? <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 11:34

Texas02 schreef:
Ja, zoiets inderdaad! Ik heb deze van Excellent Horse, maar die van Action is goedkoper, die doet het vast ook goed!

[ [url=m/WFIxFX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat betreft retour kosten zou ik even ES mailen, want het staat inderdaad raar op de site met €10 in de beschrijving en €5 in de tabel.

Ik twijfel over het Midnight Blue halster met 30% korting :+ Laat ik nou net 2 halsters bij Kramer besteld hebben die nog niet eens bezorgd zijn _O-

Heb ze idd maar even gemaild met een screen shot erbij. Ik wil heel graag een rijbroek proberen van hun dus ben benieuwd!

Ik had de Emerald nieuw besteld bij Hypostore met 25% korting maar die gaat terug. Ik ben nu heel erg aan t twijfelen of ik in plaats daarvan de Aurora blues nieuw koop met de ES verjaardag actie voor 48 euro (is meer de kleur die ik hoopte dat Emerald was) maar die lijkt wel heel veel op de Lemieux Marine (die ik al heb). Of the ice blue, heeft iemand daar toevallig een foto van op zn paard? Of de Monaco blue maar die blijven er allebei voorlopig nog wel even toch? Ik heb eigenlijk wel genoeg centjes uitgegeven nu :=

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 13:50

Heeft iemand hier de PS Infinity? En welke kleur komt daar t dichtst bij, de ES midnight blue? Hier een voorbeeldfoto's van de Infinity:

Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 17:48

Die is echt mooi, ik ken die helemaal niet. Is dat nog van de oude collectie zeker aan het logo te zien.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 19:21

DinkeyGirl schreef:
Heeft iemand hier de PS Infinity? En welke kleur komt daar t dichtst bij, de ES midnight blue? Hier een voorbeeldfoto's van de Infinity:

[ [url=m/wcoAzV.jpg]Afbeelding[/url] ]

De neptuna van ps volgens mij

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 21:42

DinkeyGirl schreef:

Ik weet het niet, maar dat dekje ziet er chique uit!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 21:42

anoukwendy schreef:
DinkeyGirl schreef:

De neptuna van ps volgens mij

En de ES Monaco.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 21:48

DinkeyGirl schreef:
Texas02 schreef:

[ [url=m/WFIxFX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb ze idd maar even gemaild met een screen shot erbij. Ik wil heel graag een rijbroek proberen van hun dus ben benieuwd!

Ik had de Emerald nieuw besteld bij Hypostore met 25% korting maar die gaat terug. Ik ben nu heel erg aan t twijfelen of ik in plaats daarvan de Aurora blues nieuw koop met de ES verjaardag actie voor 48 euro (is meer de kleur die ik hoopte dat Emerald was) maar die lijkt wel heel veel op de Lemieux Marine (die ik al heb). Of the ice blue, heeft iemand daar toevallig een foto van op zn paard? Of de Monaco blue maar die blijven er allebei voorlopig nog wel even toch? Ik heb eigenlijk wel genoeg centjes uitgegeven nu :=

De Monaco Blue is prachtig! De Aurora ook, die heb ik ook gehad. Maar verkocht omdat het volgens mij een ander soort stof is aan de binnenkant, ik vond hem stroever en in ieder geval met wintervacht en ook met geschoren niet fijn. Maar dat kan ik me verbeeld hebben natuurlijk.

De Aurora:

Afbeelding

De Monaco Blue:

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 22:16

Citaat:
En de ES Monaco.
[/quote]

Ben echt verliefd op die ES monaco! Maar is die niet bijna hetzelfde als die Christmas teal (die ik nu dubbel heb :') )? Ik dacht dus eigenlijk dat ik de Monaco blue kreeg <<) ik had ook ergens gelezen dat de Monaco blue en de blue meadow hetzelfde zijn?

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 22:27

Ja, de Blue Meadow en de Monaco Blue zijn dezelfde kleur met een andere rand. Ik heb de Christmas Teal nog nooit in het echt gezien, dus dat weet ik eigenlijk niet. Haha, je kunt altijd eentje weer verkopen dan, nu je hem dubbel hebt _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 07:53

Ik had gisteravond de kast thuis opgeruimd en van de week al op stal. Ik schrok zelfs, ik heb maar 10 ES en 5 PS dekjes meer nu alles wat ik wilde verkopen weg is (nog wel andere merken, 2 Kentucky, 3 Equito en 3 Felix Bühler, dus 23 in totaal). Van ES zijn de Northern Light, Lagoon Blush, Emerald, Pistachio White en Forest Green weg, en van PS de Ombre Plum. De Ruby Wine houd ik toch maar zelf :+ Hij is te mooi, ik zet hem er niet op _O-

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 11:37

Texas02 schreef:
Ja, de Blue Meadow en de Monaco Blue zijn dezelfde kleur met een andere rand. Ik heb de Christmas Teal nog nooit in het echt gezien, dus dat weet ik eigenlijk niet. Haha, je kunt altijd eentje weer verkopen dan, nu je hem dubbel hebt _O-

Ja dat is wel de bedoeling, of ruilen met iemand. Heb nu weer een foto van ES zelf gevonden dat de monaco blue en blue meadow toch anders zijn:

Afbeelding

Pfffff twijfel twijfel! En dan zou ik hem ook nog willen vergelijken met de christmas teal...

23 dekjes is wel veel haha maar sommige verzamelaars hebben er over de 100! Ik heb er wel meer dan 23 denk ik maar meer dan de helft zijn van mn vorige paard waarvan ik geen afscheid wil nemen. Op sommige staat zn naam geborduurd (lekker Penny haha maar ja ik was toen 23) en sommige zijn gepilld of de hoeken krullen om dus ben wel blij met mn " nieuwe" PSoS en ES dekjes voor mn jonge merrie *\o/*

Coshina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 12:46

Ik meld mij ook weer een keer!

Momenteel verzamel ik ‘helaas’ niet veel meer. Blijft een best prijzig iets :$

Maar die 30% korting actie is wel lekker! Dus ik twijfel nog tussen de amaranth en de new maroon. Heeft iemand hier echte’s foto’s van?

Ik heb nog een paar oudere PS dekjes (full) ligfen die ik helaas niet meer gebruik, ze zijn echt te groot voor mijn paardje en zadel helaas. Het zijn de monogram dekjes. Ik zal binnenkort een post er over maken.

Mocht iemand nog ES cob dekjes hebben liggen, daar heb ik misschien wel interesse in O:)

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 13:37

Ik denk dat Monaco wel mijn lievelingskleur kleur is. Zo mooi blauw! Ik heb trouwens alle glitter dekjes verkocht, alleen de Mahogany heb ik nog. Die begon helaas ook kapot te gaan na een paar keer gebruiken. Was er wel klaar mee. -O-

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 15:09

Heeft iemand hier een vergelijkingsfoto van de Emerald/Amazonite naast elkaar? :) Nu met de 30% korting, moet ik toch echt maar een besluit gaan nemen.
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 04-07-24 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 15:09

Als je de kleuren van ES bedoelt, dan zijn ze exact hetzelfde op het randje na.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 15:11

_Lorette_ schreef:
Als je de kleuren van ES bedoelt, dan zijn ze exact hetzelfde op het randje na.

Ah toch wel? Ik begon te twijfelen, nouja dat maakt het makkelijker. Met mijn varkentje wil ik geen wit randje :P

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 16:21

Monaco is favo maar ook de marrocan blue

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 17:42

Gisteren heb ik twee keer geprobeerd een Emerald springdekje in maat full te bestellen. Helaas is de order door zowel hypostore als ES zelf geannuleerd omdat er geen voorraad meer is. Weet één van jullie nog een andere webshop waar deze voorradig is (liefst met korting natuurlijjk ;-))?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 22:17

Ik denk dat die kans nihil is. Als hypostore en es zelf niets kunnen leveren, en dan heb je ook nog eisen als een springdekje én korting....
Wellicht al gekeken bij webshops buiten nederland?

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-24 23:34

Lon schreef:
Gisteren heb ik twee keer geprobeerd een Emerald springdekje in maat full te bestellen. Helaas is de order door zowel hypostore als ES zelf geannuleerd omdat er geen voorraad meer is. Weet één van jullie nog een andere webshop waar deze voorradig is (liefst met korting natuurlijjk ;-))?

Ik zit ook al weken te zoeken, is niet te vinden in Nederlandse webwinkels