Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Ja, zoiets inderdaad! Ik heb deze van Excellent Horse, maar die van Action is goedkoper, die doet het vast ook goed!
[ [url=m/WFIxFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft retour kosten zou ik even ES mailen, want het staat inderdaad raar op de site met €10 in de beschrijving en €5 in de tabel.
Ik twijfel over het Midnight Blue halster met 30% kortingLaat ik nou net 2 halsters bij Kramer besteld hebben die nog niet eens bezorgd zijn
DinkeyGirl schreef:Texas02 schreef:Ja, zoiets inderdaad! Ik heb deze van Excellent Horse, maar die van Action is goedkoper, die doet het vast ook goed!
[ [url=m/WFIxFX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft retour kosten zou ik even ES mailen, want het staat inderdaad raar op de site met €10 in de beschrijving en €5 in de tabel.
Ik twijfel over het Midnight Blue halster met 30% kortingLaat ik nou net 2 halsters bij Kramer besteld hebben die nog niet eens bezorgd zijn
Heb ze idd maar even gemaild met een screen shot erbij. Ik wil heel graag een rijbroek proberen van hun dus ben benieuwd!
Ik had de Emerald nieuw besteld bij Hypostore met 25% korting maar die gaat terug. Ik ben nu heel erg aan t twijfelen of ik in plaats daarvan de Aurora blues nieuw koop met de ES verjaardag actie voor 48 euro (is meer de kleur die ik hoopte dat Emerald was) maar die lijkt wel heel veel op de Lemieux Marine (die ik al heb). Of the ice blue, heeft iemand daar toevallig een foto van op zn paard? Of de Monaco blue maar die blijven er allebei voorlopig nog wel even toch? Ik heb eigenlijk wel genoeg centjes uitgegeven nu
Texas02 schreef:Ja, de Blue Meadow en de Monaco Blue zijn dezelfde kleur met een andere rand. Ik heb de Christmas Teal nog nooit in het echt gezien, dus dat weet ik eigenlijk niet. Haha, je kunt altijd eentje weer verkopen dan, nu je hem dubbel hebt
Lon schreef:Gisteren heb ik twee keer geprobeerd een Emerald springdekje in maat full te bestellen. Helaas is de order door zowel hypostore als ES zelf geannuleerd omdat er geen voorraad meer is. Weet één van jullie nog een andere webshop waar deze voorradig is (liefst met korting natuurlijjk)?