Kimley schreef:Zou dat shirtje ook bij de vanilla passen?
Ik denk het wel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roulette_ schreef:Gisteren een stalgenootje zien rijden met de ruffle coffee en toen besloten dat ik alsnog de ruffle grijs wil. Kan die tot dusver alleen bij PS zelf op voorraad vinden en na alle verhalen of hun (gebrek aan) klantenservice bestel ik liever niet direct bij hen, mocht iemand deze nog ergens tegen komen, let me know!
Roulette_ schreef:Roulette_ schreef:Gisteren een stalgenootje zien rijden met de ruffle coffee en toen besloten dat ik alsnog de ruffle grijs wil. Kan die tot dusver alleen bij PS zelf op voorraad vinden en na alle verhalen of hun (gebrek aan) klantenservice bestel ik liever niet direct bij hen, mocht iemand deze nog ergens tegen komen, let me know!
Mezelf over gehaald om toch voor de volle prijs ruffle grey bij PS te bestellen, zag ik in de volgende stap dat hun verzendkosten ook aardig omhoog zijn gegaan (12 euro). Kunnen zij vast weinig aan doen, maar alles bij elkaar werd het me toch wat veel voor 1 dekje. Als compromis nu de sand ruffle bij Ruitergoed besteld
Texas02 schreef:Ja, dat stond in dezelfde Q&A, maar ze zeiden wel echt groen als nieuwe kleur..
Een paar pagina's eerder had iemand het over de app Dress My Horse.. Die heb ik nu dus ook.. Helemaal verkeerd![]()
Want ik vind de Forest Green ook wel heel mooi nu..
![]()
[ [url=m/8kGJjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
maaike5581 schreef:Roulette_ schreef:
Mezelf over gehaald om toch voor de volle prijs ruffle grey bij PS te bestellen, zag ik in de volgende stap dat hun verzendkosten ook aardig omhoog zijn gegaan (12 euro). Kunnen zij vast weinig aan doen, maar alles bij elkaar werd het me toch wat veel voor 1 dekje. Als compromis nu de sand ruffle bij Ruitergoed besteld
Ophalen bij upc point scheelt in de kosten.
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Ja, dat stond in dezelfde Q&A, maar ze zeiden wel echt groen als nieuwe kleur..
Een paar pagina's eerder had iemand het over de app Dress My Horse.. Die heb ik nu dus ook.. Helemaal verkeerd![]()
Want ik vind de Forest Green ook wel heel mooi nu..
![]()
[ [url=m/8kGJjE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahahha dit gaat je geld kosten
Sterrenpony schreef:maaike5581 schreef:Mijn PSoS dekjes bij elkaar..
Iemand die nog een foto wil van 1 van deze op een bruin paard?
Pink ruffle, Silver Ruffle, Sand monogram, Grey ruffle, Plum ruffle en Marine.
[ [url=m/yWzrNe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is die sand in het echt echt zo geel