Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Renee_S

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 11:37

Is de blush al beschikbaar? Ik kan echt niet wachten op de olive

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 11:50

Waar staan de nieuwe kleuren?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 11:57

Ben ook benieuwd waar je blush nu al gekregen hebt :) HH zei vanaf 23/03 leverbaar.

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:25

Ik heb besloten mezelf in te houden en even een koop-stop te houden.. Maar ik ben zo benieuwd naar hoe de nieuwe kleuren gaan staan bij jullie paarden <3

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:28

Hij is voor m'n zwarte paard! Ga hem straks ophalen bij dpd punt. Was gisteren iets mis gegaan op het depot zelf. Helaas maandag pas foto ivm weekendje weg. Heb de tangerine ook besteld voor m'n springzadel <3
Heb ze bij hopevalley vandaan.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:41

Ik moet ook even op mijn handen zitten na de koop van een nieuw zadel. gelukkig passen de Lemieux er mooi onder Thank God! Had al tegen de zadelmaakster gezegd, als ik maar niet mijn hele Lemieux collectie van de hand moet doen :Y)

Renss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 13:38

Heeft iemand van jullie ook ervaring met de Gel Seat saver (voor op het zadel dus) van Le Mieux?
Mijn rug is een zwak punt. Heb al een nieuw zadel, welke echt goed is voor mij en paard. Maar moet in training nu steeds meer doorzitten en daarna weer pijnlijke rug. Hoop dat zo’n seat saver een beetje extra demping geeft.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:05

In de mail stond dat de blush pink verzonden was. Dus ik keek even raar op toen ik oranje zag :')

De Tangerine dus binnen!

Afbeelding

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:19

Die is al 2 weken leverbaar inderdaad. Blush zal ook van HopeValley eind maart zijn want HH is ook hun leverancier.

Ben benieuwd naar deze te paard!

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 16:33

Half april afspraak bij countrymill voor een springzadel, dus een foto van deze te paard moet ik jullie even schuldig blijven.

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:39

Renss schreef:
Heeft iemand van jullie ook ervaring met de Gel Seat saver (voor op het zadel dus) van Le Mieux?
Mijn rug is een zwak punt. Heb al een nieuw zadel, welke echt goed is voor mij en paard. Maar moet in training nu steeds meer doorzitten en daarna weer pijnlijke rug. Hoop dat zo’n seat saver een beetje extra demping geeft.

Ik heb de Seat Saver met gel (en suede erboven op). Het is een heel fijn ding, zeker als ik wat langer rijdt merk ik dat ik echt fijner/zachter/dempender zit :j. Ik denk echt dat je er profijt van kan hebben

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:55

freetorun schreef:
Renss schreef:

Ik heb de Seat Saver met gel (en suede erboven op). Het is een heel fijn ding, zeker als ik wat langer rijdt merk ik dat ik echt fijner/zachter/dempender zit :j. Ik denk echt dat je er profijt van kan hebben

Daar ben ik dan ook nieuwsgierig naar. Werk hard aan mijn eigen lijf met ruiterfit/houding en zit etc etc maar de rugpijn blijft makkelijk terug keren.
Voor grip hoef ik dat ding niet te hebben, lijkt mij zelfs negatief werken? maar helpt het bij demping?

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 10:01

pol013 schreef:
Daar ben ik dan ook nieuwsgierig naar. Werk hard aan mijn eigen lijf met ruiterfit/houding en zit etc etc maar de rugpijn blijft makkelijk terug keren.
Voor grip hoef ik dat ding niet te hebben, lijkt mij zelfs negatief werken? maar helpt het bij demping?

Op de manier hoe de gel is gemaakt (met gaatjes, waar lucht in zit, dit zie/voel je ook), heb ik zeker het idee at het erg dempend werkt. Ik zal vanmiddag eens foto's voor jullie maken hoe het eruit ziet! :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:06

Heeft iemand inmiddels al wat langer ervaring met de Teknique beschermers? Hoe doen ze het over een langere periode? En zweten de benen bij jullie onder de Tekniques? :)

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:14

Ik heb ze voor achter en een vriendin voor voor en achter. Hebben ze beide sinds januari nu ofzo, worden 3 a 4x in de week gebruikt.

Op wat strijksporen aan de binnenkant na zijn ze nog helemaal heel, ook de voering blijft mooi gelijk en zacht. Benen worden er bij mij niet bijzonder warm onder en komen er tot nu toe altijd droog onder uit. Kan wel veranderen als t weer warmer wordt maar dan gaat paard overal onder zweten

Renss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:21

@Freetorun, bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik hem maar gewoon bestel dan. Zou mooi zijn als ik daardoor fanatiek kan blijven rijden.

freetorun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:22

Renss schreef:
@Freetorun, bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik hem maar gewoon bestel dan. Zou mooi zijn als ik daardoor fanatiek kan blijven rijden.

Ik las net in de LeMieux app dat iemand hem ook tweedehands te koop heeft trouwens! En Pol013 gaat die van mij testen :j

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:43

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist een hele reeks berichten moeten verwijderen.
Let er op dat er niet is toegestaan om producten te koop aan te bieden/te vragen. Graag weer verder on topic, zonder advertenties te plaatsen.

AlphaDaemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 09:54

Heeft iemand ervaring met een girth cover GP om een anatomisch gevormde singel? Ik heb deze singel:
Afbeelding

En ik vroeg me af of zo'n cover eromheen zou passen. Of heeft iemand een andere suggestie voor een fijne wollen singel? Mijn paard heeft in de zomer vaak last van de lerensingel en krijgt plekjes in haar oksel. Ik denk door de combinatie zweet + dunne vacht + hitte + leer. Zo'n cover spreekt me wel aan, omdat je de cover makkelijk in de wasmachine kan gooien zonder dat je moeilijk hoeft te doen met metalen gespen enzo.

Oh Edit: Je hebt ook van die sleeves, maar die vind ik minder ideaal, omdat die ook het ringetje aan de onderkant bedekken en die gebruik ik voor mijn martingaal.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:24

morgen krijg ik mijn verjaardagscadeau binnen :) midnight blue helemaal blij mee :)
kon hem met korting kopen bij Dochorse ;) ach zei mijn mams doe maar je hebt er ook nog maar zo weinig :P

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:18

Willen jullie meedenken. Ik heb voor een clinic een caramel dekje en bandages. Tuig, laarzen en cap zijn zwart. Het liefst doe ik ook een zwart shirtje aan, dan zie je Mn zweet niet zo :D
Welke Rijbroek zou er goed bij de caramel van le mieux passen? Zo jammer dat zie die (nog) niet hebben.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:36

Jeans lijkt me ook geschikt idd! Donkerbruin zou ik niet zo snel doen icm zwart persoonlijk.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:18

En navy blauw? Misschien zwart dan ook vervangen door navy blauw ?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:07

Vanaf vrijdag zijn de nieuwe kleuren Blush en Olive te bestellen. Er zal dan ook direct een order uitgaan vanuit mij/de app groep. Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen, even PB met je naam en 06 nummer :D

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:09

*gaat op haar handen zitten* :Y)