Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Renss schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaring met de Gel Seat saver (voor op het zadel dus) van Le Mieux?
Mijn rug is een zwak punt. Heb al een nieuw zadel, welke echt goed is voor mij en paard. Maar moet in training nu steeds meer doorzitten en daarna weer pijnlijke rug. Hoop dat zo’n seat saver een beetje extra demping geeft.
freetorun schreef:Renss schreef:Heeft iemand van jullie ook ervaring met de Gel Seat saver (voor op het zadel dus) van Le Mieux?
Mijn rug is een zwak punt. Heb al een nieuw zadel, welke echt goed is voor mij en paard. Maar moet in training nu steeds meer doorzitten en daarna weer pijnlijke rug. Hoop dat zo’n seat saver een beetje extra demping geeft.
Ik heb de Seat Saver met gel (en suede erboven op). Het is een heel fijn ding, zeker als ik wat langer rijdt merk ik dat ik echt fijner/zachter/dempender zit. Ik denk echt dat je er profijt van kan hebben
pol013 schreef:Daar ben ik dan ook nieuwsgierig naar. Werk hard aan mijn eigen lijf met ruiterfit/houding en zit etc etc maar de rugpijn blijft makkelijk terug keren.
Voor grip hoef ik dat ding niet te hebben, lijkt mij zelfs negatief werken? maar helpt het bij demping?