Hopelijk werkt het en kan het!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lesly1987 schreef:Sorry dat ik even kom binnenvallen22 februari komt Arno bij mijn pony langs om mijn zadel na te kijken. Op advies van Yvonne Sidorak van multisouplesse. Ik heb nu een massimo dressuur 2 op mijn welsh nwr.
Ik heb 3 kwartjaar terug een nieuwe Massimo voor haar aan laten meten vanwege haar korte rug. Nu is mijn vraag, vallen de zadels van Arno ook langer dan Massimo. Hij gaf al meteen aan verder niets aan de massimo te willen doen. Dus als ik met Arno verder ga wordt het dus een nieuw zadel. Graag advies gevraagd.
Katyatje schreef:Ik wil toch nog even een minpuntje aanhalen. Na de eerste keer dat ik met mijn zadel reed (ondertussen 1,5 jaar geleden) waren er onmiddellijk strepen op van mijn beugels. Daar was ik niet tevreden mee, dat heb ik hier verteld en iemand zei dat dat normaal is. 'Want wrijf maar eens met een beugelriem over een lederen schoen.' Nuja, verder niks mee gedaan. Ondertussen ben ik echter wel overtuigd dat het leer niet van de beste kwaliteit is. Ik moet echt enorm opletten met mijn zadel om geen beschadigingen te hebben. Heb eenmalig een vliegendeken gebruikt tijdens het rijden, leer beschadigd. Ik bots een keer met mijn gsm die in m'n zak zit tegen de lepel, streep erop. En dit zijn dingen die iedereen een keer overkomen.
Uiteraard verwacht ik geen volmaakt zadel voor de prijs die ik betaald heb, maar dit vind ik toch wel jammer.