Maar Micklem lopen ze fijn op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Ik vind se idd ook mooi door de eenvoud. Ik vind alleen de kwaliteit van het leer slecht. Bijj mij gaat de bovenlaag hinnen een half jaar al "lubberen". Dat vind ik echt slecht. Ik wil nog een zwarte maar wacht wel tot of de kwaliteit can het leer verbeterd of tot er een goed alternatief komt van wel echt mooi blijvend leer.
itsmi schreef:dan zijn er echt meerdere partijen in omloop. In dit topic veel goede reacties maar ook veel slechte kwaliteit leer. Bijzonder...
Myca schreef:Ik heb ze allebei. Een zwarte Competion bij mijn dressuurzadel en een bruine Multi bij mijn springzadel.
Ik heb ze al jaren en gebruik geen andere hoofdstellen meer. Bij mij blijft het leer prima.
Bij mijn vorige paard had ik ook twee Micklems en die bleven ook goed.
Het lijkt er op alsof er meerdere partijen in de markt zijn die in kwaliteit verschillen.
Myca schreef:@Valerie98, als je het neusringetje van de Multi af knipt dan mag je gewoon wedstrijden rijden voor de KNHS.
Nu wil ik ook TREC gaan rijden en dan zou dat ringetje juist weer handig zijn...
Hiervoor zou het wel handig zijn als er een soort harpsluiting zou zijn zodat je die op en af kan doen.