PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:10

maessie schreef:
De horselet bedoel je denk ik. Die is telkens tijdelijk open, als ze weer eens een opruimronde hebben. Tenminste zo was het altijd.

Jaaah, dat is het!
Dan houd ik best dit topic in de gaten. Of, iemand een idee wanneer dat opnieuw is?

ivy_power89

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:23

Nee tis een beetje onvoorspelbaar, vaak wel richting einde van het jaar. Maar soms ook weer in andere periodes

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 17:12

Rond black friday ging hij vaak weer open!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 18:49

Even een vraagje, 1 van de dekjes die ik heb 2ehands heb gekocht is helaas gevouwen verzonden. Het dekje was verder in super staat maat helaas zie je nu aan de bolle kant wat meer rimpels op de stof |( Zijn hier ook nog truckjes voor, om dit weer goed te krijgen? De holle kant lijkt nog redelijk ok.

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 19:00

Misschien uithangen? Dat ie dan recht trekt?

_Bootsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 19:17

Vandaag gelesd met Corduroy Latte. Gelukkig komt de zadelpasser volgende week want we eindigden de les met zelfs dit dekje die deels eronder was geschoven :\

Afbeelding
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 19:22

Blijf de corduroys prachtig vinden <3

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 19:23

Flubberboot schreef:
Blijf de corduroys prachtig vinden <3

Ja ik ook! <3 :~

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:01

Ik ook! Dat ze daar nou niet meer dekjes van maken...

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 21:18

Staat goed!

Naar die ben ik ook echt nog opzoek, zou mijn toekomstige wedstrijd set echt afmaken.
Heb wel de groene en de roze

Zag bij ruitergoed dat ze -30% hebben op alle ES heb toch maar het shirtje voor bij de anemone besteld

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 22:11

Slim van ruitergoed, 3 juli hebben ze bij ES zelf ook 30% korting op alles.

Ik twijfel tussen de New Maroon en de Wild rose op een donkerbruine merrie. Of misschien toch de Steel blue. :x
Jammer dat de Dark Bordeaux er niet meer is in full. :\

Wie van jullie heeft de wild rose, is deze echt meer donkerroze of toch ook wel iets van rood?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:08

DinkeyGirl schreef:
Even een vraagje, 1 van de dekjes die ik heb 2ehands heb gekocht is helaas gevouwen verzonden. Het dekje was verder in super staat maat helaas zie je nu aan de bolle kant wat meer rimpels op de stof |( Zijn hier ook nog truckjes voor, om dit weer goed te krijgen? De holle kant lijkt nog redelijk ok.

Dat is er zo weer uit hoor, ik krijg ze zelfs nieuw wel eens gevouwen binnen van winkels. Gewoon niet gevouwen wegleggen of hangen, dan komt dat goed. Niet gevouwen opsturen is helaas niet te doen met PostNL en DHL..

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:12

Texas02 schreef:
DinkeyGirl schreef:

Dat is er zo weer uit hoor, ik krijg ze zelfs nieuw wel eens gevouwen binnen van winkels. Gewoon niet gevouwen wegleggen of hangen, dan komt dat goed. Niet gevouwen opsturen is helaas niet te doen met PostNL en DHL..

Ja het is al een stuk minder nu :j Heb ook op de winter rose met de roze dasty nog wat vlekjes weggepoetst dus nu issie weer helemaal spik en span <3

Morgen wordt D-day want we zijn net terug van vakantie en tijdens die vakantie was ik jarig. Ik denk dat jullie wel kunnen raden waar mn verjaardagsgeld aan op is gegaan O:)

Dus morgen komen de (allemaal 2ehands) Pink Blush, de Sage, de Sea en de Emerald met de post *\o/*

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:39

MarrieLeen schreef:
Slim van ruitergoed, 3 juli hebben ze bij ES zelf ook 30% korting op alles.

Ik twijfel tussen de New Maroon en de Wild rose op een donkerbruine merrie. Of misschien toch de Steel blue. :x
Jammer dat de Dark Bordeaux er niet meer is in full. :

Wie van jullie heeft de wild rose, is deze echt meer donkerroze of toch ook wel iets van rood?

De Wild rose (rechts) op de Scarlet van PSoS (dr + spr)
Afbeelding

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:47

Thanks! Dan is het toch net niet mijn kleur geloof ik. Mag net wat meer rood. :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:56

Als je meer rood wilt zou ik voor de New Maroon gaan, of misschien de Bordeaux :j

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 23:58

Texas02 schreef:
Als je meer rood wilt zou ik voor de New Maroon gaan, of misschien de Bordeaux :j

Of de Ruby Wine <3 Alleen is die nieuw niet meer verkrijgbaar. Dan de bordeaux van ES idd!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 18:46

Nou het werd geen D-day want de Sage en de Sea komen morgen pas. De ES Emerald vind ik echt wel te groen (was er al een beetje bang voor) |( dus die stuur ik terug. Kan het zijn dat de oudere Emerald wat blauwer was? De Pink blush is prachtig maar misschien toch te licht voor op mijn paardje, morgen even passen.

Er is wel wat anders super leuks gebeurd, ik heb een super mooie kleur blauw dekje van PS of Sweden met mn stalgenootje geruild voor een ander Velours bordeaux dekje wat ik waarschijnlijk nu niet meer ga gebruiken sinds ik de PSoS merlot heb. Er staat saddle pad christmas calander op het dekje die ik van mn stalgenootje heb gekregen, dus geen idee welke kleur ik heb gehad :D

Afbeelding
Afbeelding

Er zit wel best veel haar aan de binnenkant en hij moet even in de was maar verder ziet hij er top uit dus ben er echt helemaal blij mee! <3

Iemand nog tips hoe ik het beste die haren er af kan halen? Gewoon met een rubber rosborstel of beschadig ik de voering dan?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 19:06

Ik weet t al, het is de Christmas teal. Die ik al in de schuur heb liggen! OMG dit is toch wel erg _O- Maar ja het verklaart dus wel waarom ik er zo verliefd op was haha

Andere vraag, heeft iemand vergeljkings foto's van de PS pistache (met de donkere rand) en de Sage?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 22:28

DinkeyGirl schreef:
Ik weet t al, het is de Christmas teal. Die ik al in de schuur heb liggen! OMG dit is toch wel erg _O- Maar ja het verklaart dus wel waarom ik er zo verliefd op was haha

Andere vraag, heeft iemand vergeljkings foto's van de PS pistache (met de donkere rand) en de Sage?

Hahaha stuk _O-
Je weet wanneer je teveel dekjes hebt, als je dekjes ruilt/koopt die je al hebt maar vergeten bent :')

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 22:34

DiscoDipp schreef:
DinkeyGirl schreef:

Hahaha stuk _O-
Je weet wanneer je teveel dekjes hebt, als je dekjes ruilt/koopt die je al hebt maar vergeten bent :')

Het ergste is dat ik nog maar 2 weken ofzo aan t verzamelen ben :') En ik die teal net voor mn vakantie had gekocht. Toen netjes in de schuur had opgeborgen zo van dan kan ik er na de vakantie mee rijden.

Enfin, gisteravond thuis gekomen en vandaag gelijk naar paardlief maar ik had hoofdpijn dus ik ben niet meer in de schuur geweest, ik dacht ik longeer haar wel. Mn stalgenootje wist dat ik die PSoS en ES dekjes zo mooi vond dus ze kwam zelf vragen of ze mij er blij mee kon maken want zij vond de kleur niet mooi. Dus ja ik was heel blij haha maar ik ben nog maar een beginner wat betreft die kleuren dus wist ik veel _O-

Nou ja als iemand nog een christmas teal wil, ik zal hem ontharen en wassen! Of ruilen tegen een aurora blues O:)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 23:11

Haha, lekker DinkeyGirl. :')

Ik heb de New Maroon besteld via Ruitergoed, ben benieuwd! *\o/*
Ik zag dat het bij ES natuurlijk uit Zweden moet komen, dan is dit net zo makkelijk. :)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 23:20

Es heeft een magazijn in europa, en volgens mij zelfs in Nederland

Ik heb laatst wat besteld bij Es, was met 2 dagen in huis

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 23:48

ES verzendt uit Nederland :j Meestal heb je het direct de volgende dag al of een dag later :)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-24 00:22

Texas02 schreef:
ES verzendt uit Nederland :j Meestal heb je het direct de volgende dag al of een dag later :)

En als bv een rijbroek niet past, hoe duur is dan het terugsturen? Ik zie op de site 1x ergens 10 euro maar in de tabel staat 5 euro?