Dit is de cherokee maat 2 op een grote D kleine E pony. Let niet op m'n benen...
ittheclown schreef:Hier is het mischien wat beter te zien en ik denk dat een bbp maatje full ongeveer hetzelfde is als een maatje 2 van cherokee ? Dan gaat dat zoiezo veeel ste groot zijn denk ik deze bbp paste netjes hoor gleed alleen dus naar voren probleem dat we altijd hebben, maar denk dat cherokee 2 dan echt te veel zadel gaat zijn, maar we gaan het zien. Een stalgenootje had geloof ik een lexington maat 1 op haar IJslander dat stond echt prachtig.. maar die zijn er niet in het bruin .. hahaha ik ben zoo lastig.
[ [url=m/ifLMp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zij is wel echt breed ja
Beide zadels zijn maar 2, heb nooit een maat 1 erop gehad dus kan je aan zo'n foto helaas niet helpen!
en omgawd.. ik ben o verliefd op de cherokee >< bah we gaan het meemaken stiekem hoop ik dat maat 1 mooi bij hem staat en dat mijn vlees erin past. En anders kijken we wat er mogelijk is maar zou ik wel jammer vinden. 
) Het eigenwijs mormel leek enigszins verbaasd dat ik onmiddellijk terug opgestapt ben en besloot zich na nog een paar halfslachtige protesten toch maar te gaan gedragen.
Het is idd een erg gave pony.

Ik heb dus twee opties, of ze de andere kant op naar voren uit laten steken of minder ver aandraaien. Hoe doen jullie dat?